Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@10:52:33 GMT

وجود ۱۶ پروژه نیمه تمام ورزشی در کهگیلویه

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۸۰۸۱

وجود ۱۶ پروژه نیمه تمام ورزشی در کهگیلویه

سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: 16 پروژه ورزشی هم اکنون در این شهرستان نیمه تمام و به حال خود رها شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس امروز در راستای رفع مشکلات ورزش کهگیلویه ،مدیر کل ورزش و جوانان با سرپرست فرمانداری این شهرستان  دیدار کرد.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه با بیان اینکه باید به امور جوانان در کنار ورزش نگاه شود گفت : ساماندهی خانه جوان شهرستان در راستای رسیدگی به امور جوانان از اولویت هاست و می تواند به فعالیت های سازمان های مردم نهاد و بهروری انها شکل تازه ای ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عبدالعزیز موسوی بر ضرورت رفع مشکلات حوزه ورزش شهرستان تاکید کرد و افزود: ایجاد زیر ساخت های  مناسب جهت تعالی و شکوفایی بیش از پیش ورزش با رویکرد توسعه هیات‌های ورزشی شهرستان و کشف و شکوفایی قهرمانان ورزشی انجام شود.

وی ورزش را یک ظرفیت خوب برای کاهش ناهنجاری های اجتماعی دانست که نیاز است به این حوزه توجه ویژه شود تصریح کرد: افتخار آفرینی هایی در سطوح مختلف در چند سال اخیر در شهرستان مانند، کشتی، کاراته و هندبال صورت گرفته که موجب شد نام استان در سراسر جهان بدرخشد. 

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویر احمد نیز گفت : تکمیل این پروژه ها به تجهیز برخی زیر ساخت ها و همکاری جهادی و تعامل ویژه ادارات خدمات رسان بستگی دارد‌.

دهقان با بیان اینکه این اداره کل برای تکمیل وبهره برداری ۱۶چمن مصنوعی کهگیلویه در سال جاری امادگی دارد افزود: چمن های مصنوعی در کهگیلویه عمدتا در روستاهای با تراکم جمعیتی بالا از جمله راک ، گچی، اسفندان، ادرکان ، اکبر اباد ، و ... با اعتبار هر پروژه یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: توجه ویژه ای به بحث ورزش قهرمانی داریم چرا که این استان دارای استعدادهای درخشانی است که در کنار حفظ قهرمانان برنامه هایی نیز جهت توسعه ورزش در سطح استان نیز خواهیم اشت.

دهقان ادامه داد: تلاش داریم هم در بُعد قهرمانی و هم بُعد همگانی، ورزش استان را توسعه دهیم و تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت و دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز

امین اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح مصوبات جلسه ستاد حفاظت از منابع آب ملارد، بر برخورد جدی با برداشت‌های غیرمجاز آب شرب در این شهرستان تاکید کرد و گفت: این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست که افرادی خوش نشین بخواهند از آب شرب برای پر کردن استخرهای خود بهره مند شوند در حالی که روستاییان ما از مشکل آب رنج ببرند.

وی ادامه داد: تمام مسئولین امر به ویژه اداره آب و فاضلاب موظف هستند با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی به صورت جدی نسبت به شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز در اسرع وقت اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری ملارد با بیان این که موضوع آب یکی از مهمترین مباحث حیاتی است، افزود: بخشی از مشکلات آب ملارد در حوزه زیرساختی بوده که توسط فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و بخش دیگر آنها به مشکلات حوزه مدیریتی برمی‌گردد که باید مدیران و مسئولان امر برای حل این مشکلات پای کار باشند.

اسدی از وجود انشعابات غیرمجاز آب به عنوان یک مشکل جدی حوزه مدیریتی یاد کرد و افزود: باید اکیپ‌هایی در سطح شهرستان تشکیل شود تا با انشعابات غیرمجاز برخورد جدی داشته باشند.

کد خبر 6098909

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی