Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی گفت: با توجه به رشد جمعیت و صنعتی بودن این شهرستان و حضور کثیری از کارگران، نسبت به رشد جمعیت از نظر زیرساختی عدم تناسب وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ علیرضا زالی صبح امروز در جریان بازدید از دو بیمارستان خیرساز زعیم و بیمارستان فوق تخصصی شهدای پاکدشت اظهار داشت: کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای پاکدشت برای تکمیل، نیاز به منابع مالی دارد که با توافق صورت گرفته و تأمین منابع مالی لازم این پروژه تا قبل از دهه فجر افتتاح خواهد شد تا بار مراجعات سرپایی را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش ۱۴ تختخوابی بیمارستان شهدا که به دلیل کمبود نیروی انسانی در مدار واقعی خود قرار نگرفته قرار شد با توجه به درخواست بسیاری از اطبا و اجرای مصوبه‌ای که در این خصوص به وزیر بهداشت و معاونت درمان وزارتخانه ارائه شده، مشکل تامین نیروی انسانی رفع و این بخش نیز در ندار واقعی خود قرار بگیرد و خدمات خود را به مردم ارائه دهد.

زالی افزود: بیمارستان ۱۲۹ تختخوابی در کنار دو بیمارستان این شهرستان در حال ساخت است که پیشرفت عمرانی این پروژه مورد تایید نیست.

وی ادامه داد: امسال برای این پروژه ۷ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده که کافی نبوده و برای اتمام این پروژه هم برای مراحل عمرانی، سازه ای و تجهیزات به اعتباری حدود ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز است که تاکنون ۲۲ میلیارد اعتبار از منابع مختلف و ۷ میلیارد برای مجموعه پیمانکار در نظر گرفته شده است که در تلاشیم با کمک مسئولین شهرستانی و استانی به منظور تکمیل این پروژه تزریق بودجه داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وجود دستگاه سی‌تی‌اسکن را در بیمار زعیم ضروری دانست و افزود: خوشبختانه با موافقت وزارتخانه و تامین منابع مالی توسط خیرین قرار شد دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان زعیم مستقر شود که با ایجاد این ظرفیت بخش زیادی از ارجاعات به تهران و شهرستان‌های مجاور کم خواهد شد.

وی به کمبود تخت‌های دیالیز در بیمارستان زعیم اشاره کرد و افزود: طی جلسات برگزار شده و بازدید مسئولین وزارتخانه قرار شده تا ۱۰ تخت به مجموعه تخت‌های دیالیز اضافه شود تا این بخش با ظرفیت ۲۰ تخت، خدمت رسانی بهتری به شهروندان ارائه دهد.

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علیرضا زالی شهدای پاکدشت رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد