Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:59:42 GMT

توصیه هایی جهت خرید سردخانه میوه خانگی کوچک

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۸۷۹۱

توصیه هایی جهت خرید سردخانه میوه خانگی کوچک

باغ داران زیادی در سراسر کشور وجود دارند که سالانه میزان زیادی میوه تولید می کنند و به همین دلیل لازم است تا به فکر خرید سردخانه ای برای میوه های خود باشند تا محصولاتشان را تا زمان پیدا شدن مشتری از گزند مصون بدارند.

اندازه های مختلفی برای این محصولات در نظر گرفته شده است که بسته به محیط و فضایی که قرار است در آنجا به کار گرفته شوند مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوع استاندارد این محصولات به گونه ای است که محیطی وسیع در اختیار ما قرار می دهند که به راحتی می توان محصولات مختلفی در آن قرار داد و  این ها تقریبا نمونه ی بزرگ شده ی یک یخچال یا فریزر خانگی هستند.

اما در مدل های دیگر شما می توانید سردخانه های ایستاده را ببینید که دارای ارتفاع بلند تری هستند و شیوه ی قرار دادن میوه های درون آن باید با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات مخصوص باشد.

موضوع حفظ دما یکی از مهم ترین مسائلی است که در هنگام خرید سردخانه میوه باید به آن دقت شود تا ضامن سلامت میوه ها باشد و زمانی که این فرایند به درستی پیش رود محصولات باکیفیتی راهی بازار می شود.

شرایط دمایی در سردخانه به گونه ای است که اگر تغییری در آن اعمال شود به سرعت گزارش داده می شود تا برای رفع آن اقدام شود.

درزی برای ورود گرما یا خروج سرما نباید وجود داشته باشد که اگر این اتفاق حادث شود عملا فشار زیادی به کمپرسور باد و سرما وارد خواهد شد.

سردخانه میوه خانگی

انواع مختلفی از این محصولات برای جلوگیری از فساد مواد خوراکی تولید شده است که در این میان سردخانه میوه خانگی بسیار پرطرفدار بوده و اغلب افراد برای نگهداری انواع میوه ها و مرکبات در حجم بالا از آن استفاده می کنند تا محصولاتشان دچار خرابی نشود ...

این دستگاه خنک کننده قابلیت جا به جایی داشته و می توان آن را از محلی به محلی دیگر انتقال داد و همین سهولت در حمل برای مصرف کننده اشتیاق خرید را افزایش داده است. همچنین قدرت سرمای این دستگاه ها بسیار بالا بوده و همچنین قابل تنظیم نیز هستند.

برای اینکه محصولاتی که درون سردخانه میوه خانگی قرار می دهید دچار فساد و همچنین با یخ زدگی دچار کاهش ارزش غذایی نشود باید به طور مداوم درجه آن ها بررسی شود و چنانچه محصولی دچار فساد شده بود ابتدا آن را جدا کرده و سپس لازم است تا بقیه شرایط را کنترل نمایید. علاوه بر نگهداری میوه ها در این کانکس ها معمولا از این محصولات در صنایع دارو سازی نیز جهت جلوگیری از افساد انواع واکسن ها استفاده می شود.

این کانکس ها برای استفاده بر روی برخی از کامیونت های حمل مواد فاسد شدنی نیز استفاده می شود که برای انتقال مصون مواد غذایی و دارویی به سایر شهرها می توان از آن ها استفاده کرد و این شرایط از آلودگی و خراب شدن موارد مذکور بر اثر گرما و همچینن شرایط دمایی در مسیر حمل جلوگیری می کند.

سردخانه میوه کوچک

امروزه سردخانه کوچک را به گونه ای طراحی می کنند که به هیچ وجه گرما و انرژی در آن به هدر نرود به همین منظور در سردخانه میوه کوچک از سیستم های تهویه بسیار جدیدی استفاده می شود تا بتوانند مقدار سرمای مورد نیاز درون اتاق را فراهم نمایند. در ساخت این سردخانه ها جنس و ضخامت عایقی که در بدنه ساختمان استفاده می شود به میزان زیادی حائز اهمیت است. به این علت که عایق ها در جلوگیری از اتلاف انرژی و همچنین افزایش کارایی و بهبود کاری در سیستم سرمایش یا برودتی سردخانه تاثیرگذار هستند. لذا با استفاده از این محصولات میوه ها و یا محصولات، دیگر در سردخانه فاسد و خراب نمی شوند. همچنین بهتر است بدانید که بسته به نوع سردخانه و میزان کارایی آن و همین طور میزان بارگیری و مدت نگهداری کالاها ظرفیت سیستم سرمایشی متفاوت بوده و از کمپرسورها و کندانسورهای مختلفی در سردخانه ها استفاده می شود.

در جهان امروز که نیاز به پیشرفت بسیار زیاد شده است، انواع سردخانه میوه کوچک از بهترین تکنولوژی ها بهره می برند که این تکنولوژی نامش سرمایش تراکمی می باشد. در این سردخانه ها از یک گاز مخصوص برای ایجاد سرما استفاده می شود و بنا بر کارکرد سیستم نوع گاز آن ها هم با یکدیگر متفاوت است.

در سردخانه ها قسمتی به نام مخازن انجماد وجود دارد که از این مخازن در سردخانه های جدید میوه هم استفاده شده است که باعث می شود هنگامی که شما قصد بارگزاری محصولات خود را درون سردخانه داشته باشید یک سرمای اولیه و در واقع یک شوک به محصولات غذایی شما وارد شود تا محصول به بهترین شکل باقی بماند.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها ایرنا شهر تهران رپرتاژ آگهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا شهر تهران رپرتاژ آگهی ایرنا شهر تهران رپرتاژ آگهی استفاده می شود سردخانه ها میوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس

رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی ر دستروکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)
گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده 48 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (1)
گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400
گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • کشت خانگی سبزیجات با مایعی غیر قابل آشامیدنی
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • نحوه پرورش درخت انبه با کمک میوه آن در گلدان خانگی (فیلم)
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی