Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به آمار در پنج ماهه نخست سال جاری بالغ بر یک میلیون و ۳۶۵ هزار نفر از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند که سهم مسافرین ورودی نزدیک به ۷۰۲ هزار نفر بیشتر از مسافرین خروجی بوده است.

وی ادامه داد: در این مدت تردد مسافرین از پایانه‌های مرزی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزون بر ۴۸۲ رشد را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرامون اظهار کرد: در ۵ ماهه اول سال جاری در مجموع ۸۹۰۷ ناوگان اتوبوسی از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند و بیشترین تردد مسافرین از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی از ابتدای سالجاری تا پایان مرداد ماه امسال به ترتیب از طریق پایانه مرزی رازی، بازرگان و تمرچین انجام گرفته است.

کد خبر 5578699

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری مسافر پایانه مرزی هفته دولت بوشهر اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 کرمانشاه افتتاح طرح عمرانی گرگان آمار کرونا قزوین گناوه اردبیل خراسان رضوی سانحه تصادف پایانه های مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمداشرفی در این دیدار با استماع مسائل و موارد مطرح شده از سوی مردم در حوزه های آب و فاضلاب دستورات لازم در هر بخش را صادر کرد.

دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی  روزهای پنج شنبه هرهفته در محل دفتر مدیر عامل بر گزار می شود.

دیگر خبرها

  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • شهادت یک مرزبان در مرزهای غربی 
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان