Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@09:18:43 GMT

مورایس: اشتباهات فردی همیشه وجود دارد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۸۸۴۴

مورایس: اشتباهات فردی همیشه وجود دارد

 ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: زیاد نمی‌توانیم در مورد بازی امروز صحبت کنیم، انتظار داشتیم که تیم در هرلحظه گل بزند اما در طول ۹۰ دقیقه این اتفاق نیفتاد و ثانیه آخر ۳ امتیاز را به حریف دادیم، بعضی بازی‌ها به ما درس می‌دهد و تیم لیاقت بهتری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: می‌توانیم برای خودمان متاسف باشیم که نتوانستیم موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم، بازی خیلی نزدیک بود، لحظاتی تیم فولاد به عقب می‌رفت.

مورایس تصریح کرد: می‌دانیم در آینده باید چه کاری انجام بدهیم، این بازی به ما درس خوبی داد‌، به فولاد برای به دست آوردن ۳ امتیاز این بازی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با اشتباهات فردی بازیکنان تیمش گفت: البته که برای بهبود تیم برنامه داریم اما همیشه اشتباهات فردی وجود دارد، باید از این اشتباهات درس بگیریم، برای تیمی که بازی خوبی انجام می‌دهد، کار جدیدی برای انجام وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما کار خود را خوب انجام داد، اشتباهات فردی همیشه وجود دارد، بازیکنی امروز اشتباه کرد در بازی‌های قبلی به پیروزی رسیدن تیم کمک زیادی انجام داده بود.

مورایس در خصوص صحنه بحث‌برانگیز این دیدار گفت: داور کار خود را انجام می‌دهد و ما کار خودمان را انجام می‌دهیم، وقتی وی ای آر نباشد باید به تصمیمات داور احترام بذاریم، فغانی داور خوبی است، نیازی نسبت به داور اعتراض کنیم، باید کار خودمان را انجام دهیم، چیزی که ما دیدیم آن صحنه پنالتی بود ولی ما باید توجه داشته باشیم که این صحنه‌ها به شکلی نیستند که سرنوشت بازی را رقم بزنند و این سرنوشت در دست خودمان است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: یک سری جزئیات می‌تواند تغییرات بزرگی ایجاد کند، اگر این جزئیات منفی باشد به ضرر ماست، و اگر مثبت باشد به نفع ماست؛ خیلی ممنونم از هواداران، هواداران فوق العاده‌ای داریم، حسی که آن‌ها در لحضاتی پایانی داشتند ما هم داشتیم و امیدواریم دیگر تکرار نشود.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ژوزه مورایس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مورایس» مسلمان شد/ اکنون عضوی از شما هستم

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس جمعه شب در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی که همراه با صعود تیم مرحله بعدی جام حذفی بود، اظهار کرد: بازی حذفی هیچ وقت ساده نیست. به بازیکنان پرتلاشم تبریک می گویم. به ملاثانی هم تبریک می گویم که تیم با نظمی بود و باعث افتخار جام حذفی بودند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود به اسلام روی آوردید؟ ادامه داد: من مشکلی ندارم جواب بدهم اما مساله شخصی من از حرفه‌ای جداست. ولی چون کنجکاوید بله به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده‌های ایرانی هستم. بله حقیقت دارد.

مواریس در ادامه، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم. تیم سازماندهی شده و با کیفیت است. ملاثانی ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و گفته بودم بازی ساده ای نداریم.

وی درباره افت سپاهان و آیا تأثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تأثیر داشته است؟ خاطر نشان کرد: بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه‌ای هستم و اتفاقاً وقتی کسی که تشکیل خانواده می‌دهد و حرفه‌ای است، مسئولیتش بیشتر می‌شود. این موضوع تأثیری نداشته است.

کد خبر 6089405

دیگر خبرها

  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • مورایس تنها فردی نیست که در ایران مسلمان شد؛ نام جدید سرمربی سپاهان چه خواهد بود؟
  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • «مورایس» مسلمان شد/ اکنون عضوی از شما هستم
  • مورایس مسلمان شد
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟