Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: وقتی VAR در ایران نیست باید به تصمیمات داور احترام بگذاریم اما آن‌طور که از روی نیمکت دیدیم، باید برایمان پنالتی گرفته می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژوزه مورایس پس از شکست خانگی سپاهان برابر فولاد در چارچوب هفته چهارم لیگ‌برتر در کنفرانس‌خبری اظهار کرد: نمی‌دانم درمورد بازی چه باید بگویم، در هر زمان از بازی انتظار داشتیم گل بزنیم اما متأسفانه در ثانیه‌های اخر گلی دریافت کردیم که منجر به شکست‌مان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌هرحال بازی امروز برای ما یک درس است، کاری که تیم‌مان امروز انجام داد لایق نتیجه بهتری بود.

وی افزود: می‌توانم بابت نتیجه بازی احساس تأسف کنم، موقعیت‌هایمان در بازی امروز گل نشد، البته بازی امروز نزدیک بود، فولاد به عقب رفت و ما از موقعیت‌های گلزنی‌مان استفاده نکردیم. باتوجه به اتفاقات امروز می‌دانیم حالا دیگر در آینده باید چه‌کاری انجام دهیم، به فولاد بابت کسب این سه‌امتیاز تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درخصوص اشتباهات خط‌دفاعی‌اش در دو بازی اخیر اظهار کرد: قطعاً برای جبران اشتباهات‌مان برنامه داریم، ولی همیشه اشتباهات فردی وجود دارد و باید از آنان درس بگیریم. کار جدیدی برای این اشتباهات نمی‌کنیم چرا که اشتباهات فردی همیشه وجود دارد.

مورایس با اشاره به اشتباه نیلسون جونیور خاطرنشان کرد: بازیکنی که امروز اشتباه کرد در دو بازی قبلی خیلی کمک کرد که دو پیروزی به‌دست آوردیم.

وی در پاسخ به این سوال که صحنه مشکوک در محوطه جریمه فولاد پنالتی بود یا خیر؟ گفت:داور کار خودش را کرد و ما هم کار خودمان را انجام می‌دهیم، وقتی VAR نیست باید به تصمیمات داور احترام بگذاریم، آقای فغانی داور خوبی است و نیاز به اعتراض نیست، اگر قرار بود ببریم، آن صحنه صحنه‌ای نبود که بتوانیم نتیجه را عوض کنیم. چیزی‌که ما از روی نیمکت دیدیم پنالتی بود اما باید بررسی شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره گل‌هایی که در نیمه‌دوم بازی‌ها دریافت کرده‌اند بیان کرد: برخی جزئیات هست که کوچیک است و تغییراتی ایجاد می‌کند، اتفاقات منفی به ضرر و اتفاقات مثبت به نفع‌مان خواهد بود.

مورایس کنفرانس خود را با تشکر از هواداران سپاهان به اتمام رساند و گفت: از هوادارانمان که خیلی فوق‌العاده هستند تشکر می‌کنم، حسی که لحظه آخر به آنان دست داد برای ما نیز تجربه بدی بود. قطعاً در آینده بهتر خواهیم شد.

کد خبر 601431

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران کنفرانس خبری خوزه مورایس تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال فولاد خوزستان هفته چهارم لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید امیری بعد از بازی با سپاهان گفت: بعد از اتفاقات هفته گذشته همه یکدل شده بودیم که 3 امتیاز را بگیریم ولی با احترام سپاهان فشرده بازی می کرد و این کار را سخت کرده بود.  آنها بازی فشرده و من تو من انجام می دادند و همین مساله بازی را کسل کننده کرد.امروز هواداران سنگ تمام گذاشتند و من قول می دهم تا روز آخر تلاشمان را می کنیم. هنوز 15 امتیاز باقی مانده و یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم.

وی در خصوص اینکه نساجی یک تیم تاثیرگذار در جدال قهرمانی است که هم با استقلال بازی دارد و هم هفته آینده با پرسپولیس گفت: نساجی یک تیم خوب و قابل احترام است ولی بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است. امیدوارم هر تیمی که لایق قهرمانی است به این عنوان برسید.

هافبک پرسپولیس با اشاره به واگذاری دو باشگاه گفت: این اتفاق میمون و مبارکی بود و امیدوارم از مشکلات سالهای اخیر خلاص شویم.

امیری در خصوص بازگشت بیراوند گفت: جا دارد از رفیعی تشکر کنیم و گل هایی که او در بازی قبل خورد اصلا مقصر نبود و ما بازیکنان مقصر نبودیم. بیرانوند هم نیازی به تعریف من ندارد. او با حضورش روحیه می داد و امیدوارم که خدا او را برای پرسپولیس حفظ کند.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • رامین رضاییان: پرسپولیسی‌ها در قلب من هستند
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید