Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@20:07:24 GMT

اللهیار صیادمنش به جام جهانی می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۹۰۱۵

اللهیار صیادمنش به جام جهانی می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

 وبسایت مشهور اتلتیک که در آستانه جام جهانی فوتبال به خبر‌های مربوط به تیم¬های حاضر در جام جهانی می¬پردازد، امروز، در فاصله ۸۱ روز مانده به آغاز جام جهانی، در مقاله¬ای به وضعیت نگران کننده مصدومیت اللهیار صیادمنش ستاره جوان تیم ملی پرداخته است.

در این مقاله آمده است که:

حضور اللهیار صیادمنش در جام جهانی قطر بواسطه مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ در هفته چهارم رقابت¬های چمپیونشیپ برای این بازیکن رخ داده است، همچنان در هاله¬ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ۲۱ ساله که تاکنون ۷ بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است و جوانترین گلزن ملی ایران در رده بزرگسالان محسوب می¬شود، امیدوار است تا اسمش در لیست نهایی کاروان ایران در جام جهانی قطر قرار بگیرد.

صیادمنش نیم فصل دوم فصل ۲۲-۲۰۲۱ به صورت قرضی در تیم هال سیتی توپ زد و در ادامه بواسطه عملکرد درخشان این بازیکن، هال سیتی طی قرارداد دائمی صیادمنش را از فنرباغچه به خدمت گرفت. صیادمنش در هر ۴ بازی ابتدایی هال سیتی در چمپیونشیپ به میدان رفت که در بازی هفته چهارم در مقابل برنلی دچار مصدومیت گردید.

صیادمنش اولین بازی ملی خود را برای ایران در ژوئن ۲۰۱۹ در سن ۱۷ سالگی در مقابل سوریه انجام داد که در آن بازی در دقیقه ۸۰ بعنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد و تنها ۹ دقیقه بعد، اولین گل ملی خود را به ثمر رساند تا جوانترین گلزن ملی ایران در رده بزرگسالان لقب بگیرد.

ایران در گروه B جام جهانی قطر با تیم¬های انگلستان، آمریکا و ولز همگروه است.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش جام جهانی تیم ملی فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد

به نقل از اکیپ فرانسه؛ جف رنه آدلاید، فوتبالیست فرانسوی تیم مولن بلژیک پس از اصابت توپ به سرش در جریان مسابقه لیگ این کشور از هوش رفت و در بیمارستان بستری شد.

این حادثه در جریان بازی مولن در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر فوتبال بلژیک برابر شارلوا (۳ بر یک) رخ داد. در پایان نیمه نخست یک ضربه محکم توپ به سر رنه آدلاید ساله برخورد کرد. رنه آدلاید حدود ۱۰ دقیقه بیهوش بود. او را با برانکارد بردند و به دلیل خونریزی مغزی مشکوک به بیمارستان منتقل کردند. بعداً تیم پزشکی گزارش داد که این هافبک فرانسوی مشکل خاصی ندارد.

رنه آدلاید از سپتامبر ۲۰۲۳ برای مولن بیک بازی می‌کند. او در این فصل ۲۷ بازی انجام داد، سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت