Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: یکی از اهداف اصلی ما در بحث ورزش، رسیدن به سرانه متوسط کشوری است.

حمید بنی تمیم در نشستی به مناسبت هفته دولت که شامگاه چهارشنبه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در هفت ماهی که مدیریت ورزش و جوانان خوزستان را برعهده دارم، ۳۲ میزبانی رقابت های ملی و بین المللی را در خوزستان بر عهده گرفته ایم و در بخش ورزش امتیاز نسبتاً خوبی را در پایان شش ماهه دوم سال در کشور کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه چندین اردوی تیم ملی در رشته های مختلف را نیز در استان میزبانی کردیم. تعداد قابل توجهی مدال به دست آوردیم و ورزشکارانمان نیز به عضویت تیم ملی درآمدند. 

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به هدف گذاری برای هیات های ورزشی خاطرنشان کرد: طی جلساتی که با هیات های ورزشی مختلف برگزار کرده ایم، برای سال ۱۴۰۱ در بخش های مختلف از جمله استعدادیابی و آموزش هدفگذاری صورت گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به پروژه های عمرانی ورزشی در دست اقدام این اداره کل گفت: ۴۱۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان وجود دارد که برای ۵۳ پروژه مناقصه جدید برگزار کردیم. تقریباً بیشتر پروژه ها فعال شده اند و وضعیت نسبتاً خوبی داریم. روز گذشته نیز ۱۳ پروژه افتتاح شد.

وی ادامه داد: دولت اجازه نمی دهد که پروژه جدیدی را تعریف کنیم و مبنا بر این است که پروژه های نیمه تمام قبلی به پایان برسند. ما وجود ۴۱۰ پروژه ورزشی نیمه تمام را نقطه قوت می دانیم و تلاش به ثمر رساندن این پروژه ها است.

بنی تمیم با بیان اینکه در بخش جوانان نیز نخستین جشنواره رسم جوانمردی را در استان برگزار کردیم، عنوان کرد: در این آیین از پیشکسوتان و خانواده شهدا تجلیل کردیم. همچنین جشنواره هایی در قالب پیشگیری از اعتیاد و ازدواج آسان به کمک معاونت جوانان برگزار شد و امیدوارم خلائی که در بخش جوانان وجود داشته است، جبران شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه بیان کرد: یکی از اهداف اصلی ما در بحث ورزش رسیدن به سرانه متوسط کشوری است. ضمن اینکه نگاه وزارت ورزش و جوانان نسبت به خوزستان و مردم خوزستان خوب و مثبت است. 

وی همچنین با اشاره به فعالیت خوب بخش معاونت بانوان این اداره کل و نظر مثبت معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان از خوزستان، ادامه داد: خوشبختانه خانم ناصری مقدم بسیار خوب فعالیت می کند. سهم اعتباری بانوان در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مشخص است و ورزش بانوان یکی از اولویت های ما محسوب می شود. طبق قانون باید حداقل ۳۰ درصد اعتبارات به بخش بانوان اختصاص پیدا کند ولی ما حتی بیشتر از این سقف را و با توجه به نیاز بخش بانوان پرداخت می کنیم. 

بنی تمیم در خصوص نظارت بر اماکن ورزشی بانوان ث، گفت: در شهرستان ها رئیس اداره ورزش، ناظران و خود اماکن، بر مکان های ورزشی نظارت دارند و اگر تخلفی صورت بگیرد با فرد خاطی برخورد خواهد شد. همچنین بر قیمت و عملکرد مدارس فوتبال نظارت داریم و اگر گزارشی مبنی بر تخلف به دست مان برسد بررسی  خواهد شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه تختی اهواز و غدیر توضیح داد: وقتی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان شدم از زمین چمن این دو ورزشگاه چیزی نمانده بود که طبق ماده ۸۸ ورزشگاه غدیر را برای بازسازی به گروه ملی سپردیم که خوشبختانه بازسازی شده و زمین چمن آن در شرایط خوبی قرار گرفته است. در حال حاضر زمین چمن هر دو ورزشگاه تختی و غدیر شرایط خوبی دارد و فکر می کنم پایان شهریورماه تیم های خوزستانی در لیگ یک می توانند در این دو ورزشگاه از حریفان خود میزبانی کنند. 

وی در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه، عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان به تازگی در خصوص ورود بانوان در حال انجام کار است و استادیوم هایی که شرایط لازم را داشته باشند، بررسی می شوند. باید تلاش کنیم در  چارچوب تعریف شده قدم برداریم. 

بنی تمیم در خصوص تغییر در هیات فوتبال خوزستان نیز گفت: امیدوارم تغییر صورت گرفته باعث تحول در وضعیت فوتبال استان شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیمه تمام بنی تمیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت

وزیر نفت با بیان اینکه امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، با بیان اینکه امروز ریل‌گذاری برای حضور شرکت‌های پتروشیمی و هلدینگ‌های بزرگ کشور در چهار حوزه ذخیره‌سازی گاز، تولید بنزین در واحدهای متانولی، توسعه میدان‌های گازی و جمع‌آوری گازهای همراه نفت انجام شده است، گفت: شرکت‌های پتروشیمی در دو سال اخیر نشان دادند که می‌توانند به‌خوبی پروژه‌های بزرگ نفت و گاز در بخش بالادستی را با کمک شرکت‌های ای‌اندپی مدیریت کنند.

وی با یادآوری اینکه در دولت‌های قبل در مقابل حضور بخش خصوصی در بخش سرمایه‌گذاری بخش‌های بالادستی مقاومت زیادی می‌شد، افزود: امروز شاهد شکسته‌شدن این سد هستیم.

وزیر نفت گفت: امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در سال جاری آغاز می‌شود.

اوجی با بیان اینکه امسال تولید نفت ایران جهش خواهد داشت و در تولید گاز هم با افزایش روبه‌رو خواهیم بود، تصریح کرد: ۶ میلیون تن به ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی و روزانه ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است ...

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد