Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@03:41:22 GMT

برگزاری دهمین کنگره بین‌المللی زیست شناسی ایران

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۹۹۳۱

برگزاری دهمین کنگره بین‌المللی زیست شناسی ایران

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: بیست و دومین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران کلید خورد.

یاسر پیرعلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیست و دومین کنگره ملی و دهمین کنگره بین‌المللی زیست شناسی ایران متشکل از چهار کنفرانس زیست شناسی گیاهی، زیست شناسی جانوری، زیست شناسی سلولی و مولکولی و زیست شناسی محیطی و حفاظت) در دانشگاه شهرکرد، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرعلی تصریح کرد: این کنگره توسط انجمن زیست شناسی ایران با همکاری دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود که شعار آن «زیست شناسی برای زندگی سالم و توسعه پایدار» است.

پیرعلی اظهار کرد: آسیب شناسی آموزش زیست، اقتصاد زیستی و کار آفرینی در زیست شناسی، زندگی سالم و مسائل و راهبردهای زیست محیطی استان چهارمحال و بختیاری نیز پنل‌های تخصصی این کنگره هستند؛ ۳۰ سخنران مدعو در چهار کنفرانس تخصصی حضور دارند، همچنین ارائه سخنرانی شرکت کنندگان و ارائه پوستر از دیگر برنامه‌ها است.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی تئوری-عملی شامل کارگاه عملی طراحی تا تجویز واکسن‌های DNA، کارگاه اصول و مبانی عملی کشت سلول و «ترانسفکشن» سلول‌های جانوری، طراحی و ساخت زیست حسگرها، «داکینگ مولکولی» ، مدل‌سازی پروتئین، شناخت فرسودگی زیستی در آثار میراث فرهنگی، کاربرد فناوری کشت بافت گیاهی برای گونه‌های تجاری، جداسازی و انجماد اسپرم در حیوانات آزمایشگاهی و دام‌های اهلی، سیستم‌های هدفمند بر پایه نانوذرات برای ارسال عوامل دارویی در سرطان، آموزش نرم افزار Graph Pad Prism 8.4، مرور سیستماتیک و متا آنالیز همچنین تولید و تغلیظ «وکتورهای لنتی ویروس» با استفاده از بسته‌بندی نسل دوم را از دیگر برنامه‌های این کنگره برشمرد.

کد خبر 601335

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری علم و فناوری زیست شناسی دانشگاه شهرکرد تازه های علمی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق زیست شناسی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی

عکاس: زهرا فراست

دیگر خبرها

  • کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • برگزاری کارگاه بین‌المللی تئوری مخابرات با حمایت همراه اول
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • میزان موفقیت روش IVF در درمان ناباروری چقدر است؟
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری