Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نزدیک به ۲ ماه از انتشار جدیدترین بازی استودیو «فطرس پویا رایانه» با نام «فانوس» می‌گذرد. بازی‌ای که می‌خواهد کاربران خود را درگیر یک تجربه ماجراجویی کوتاه اما شیرین ۲ تا ۳ ساعته برای همراهی با این بازی خوب ایرانی کند.

«فانوس» یک بازی معمایی هیجانی است که در یک سبک هنری جذاب به صورت سیاه و سفید کارتونی، با دست طراحی شده است و کاربران را درگیر چالش‌های ماجراجویانه و سخت خود می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان بازی «فانوس» که تیرماه امسال منتشر شده است، از آنجایی آغاز می‌شود که به شخصیت اصلی داستان «فری» ارثی غیرمنتظره از یکی از اقوامش می‌رسد. فری که به عنوان یک عکاس مشغول کار و سرگرم زندگی خود است، به ناگاه نامه‌ای دریافت می‌کند که در آن خبر فوت دایی‌اش را به اطلاعش رسانده‌اند. اما این نامه به همین خبر ختم نمی‌شود. خبر اصلی این است که عمویش او را به عنوان وارث خود معرفی کرده است و حالا او باید برای به دست آوردن آن ارث راهی سفری با اتفاقات پرچالش و کلی ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز شود. چالش‌هایی که دستمایه ساخت جدیدترین بازی استودیو «فطرس پویا رایانه» با عنوان «فانوس» شده است.

سید محمدعلی وزیری مدیرعامل استودیو «فطرس پویا رایانه» که بازی‌سازی را از سال ۱۳۸۷ شروع کرده و تولید بازی‌های مختلفی را در کارنامه کاری خود دارد، می‌گوید: داستان بازی «فانوس» درباره یک عکاس جوان به اسم «فری» است که پس از فوت دایی‌اش برای تقسیم ارث و میراث به روستای اجدادی خود می‌رود و در این مسیر درگیر حل معماهای مختلفی می‌شود. طراحی و تولید این بازی که با همراهی تیمی ۹ نفره با انجین یونیتی ساخته شده، حدوداً ۴ ماه طول کشید و تیرماه ۱۴۰۱ به طور رسمی منتشر شده است.

این بازی که مجوز رده‌بندی سنی ۱۲+ را از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای دریافت کرده، برای دو نسخه رایانه و گوشی‌های اندرویدی طراحی شده و شامل ۲۰ مینی گیم و ۲۴ مرحله است.

سید محمدعلی وزیری به یکی از ویژگی‌های این بازی اشاره می‌کند و می‌گوید: موسیقی این بازی به طور کاملاً اختصاصی و ویژه توسط تیم سازنده بازی ساخته شده است.

‏به هر حال آنچه مشخص است اینکه در میان بازار بازی‌های موبایلی، فانوس را می‌توان یک بازی باکیفیت و مناسب ایرانی دانست که توسط تیم سازنده‌اش طراحی و ساخته شده تا کاربرانش را در قالب یک بازی معمایی هیجانی به چالش‌های سخت وا دارد و آنها را درگیر ماجراهایی لذت بخش خود کند.

همچنین بر اساس گفته سازندگان این بازی به گیمرها توصیه می‌شود که به هنگام انجام این بازی هدفون هم داشته باشند.

کد خبر 5578298 زینب رازدشت تازکند

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی بازی رایانه ای بنیاد ملی بازی های رایانه ای بازی های رایانه ای معرفی کتاب کتاب مهاجر سرزمین آفتاب کتاب و کتابخوانی تازه های نشر کونیکو یامامورا نهاد کتابخانه های عمومی کشور انتشارات سوره مهر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور نقد کتاب ترجمه حمید حسام انتشارات راه یار موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز

سرهنگ حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرگزار ما، گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر مراسم پیاده‌روی خانوادگی در این کلانشهر محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف برگزاری این مراسم در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت‌ماه اعمال خواهد شد.

او افزود: مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت الله حائری شیرازی از زیر پل کمربندی جوادیه به سمت میدان ارم تا تونل اول مسدود خواهد شد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: بر این اساس، از ساعت ۲۴ امشب محدودیت‌های ترافیکی اعمال و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد