Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی دارایی نژاد گفت: با توجه به فراوانی عرضه، بازار میوه در آرامش و تعادل نسبی به سر می برد.

به گفته او، قیمت کنونی هر کیلو آلو شابلون ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان، انجیر سیاه ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان، انگور بی دانه زرد ۲۵ تا ۴۵ هزار تومان، انگور عسگری ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، توت فرنگی ۵۰ تا ۹۵ هزار تومان، سیب گلاب ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان، شلیل شبرنگ ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان و آلوقطره طلا ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارایی‌نژاد می‌گوید: هم‌اکنون هر کیلو خیار اصفهان با نرخ ۸‌تا ۱۵ هزارتومان، خیار بوته ای ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان، شلیل شمس ۳۵ تا ۴۵ هزار تومان، طالبی ۸ تا ۱۳ هزار تومان، جانا ۸‌ تا ۱۲ هزار تومان، خربزه ۶ تا ۱۳ هزار تومان، موز ۳۵ تا ۴۲ هزار تومان، هلو انجیری ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان، انگور رطبی ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان و انگور بی دانه قرمز ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان در میدان و با احتساب ۳۰ درصد سود در خرده فروشی عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، تقاضا در بازار برای خرید میوه ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به گفته او، قیمت کنونی هر کیلو سیب زمینی در میدان ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان بوده که نسبت به هفته های اخیر نوسانی نداشته است.

بررسی های میدانی نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو انجیر سیاه ۳۵ تا ۶۰ هزار تومان، انگور بی دانه زرد ۳۵ تا ۴۵ هزار تومان، انگور بی دانه قرمز ۵۰ تا ۷۵ هزار تومان، شلیل شبرنگ ۳۵ تا ۵۵ هزار تومان، سیب گلاب ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان، هلو انجیری ۳۵ تا ۵۵ هزار تومان، موز ۳۵ تا ۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۶۰ تا ۱۰۰ هزار تومان و خیار ۱۲ تا ۲۵ هزار تومان است.

بنابر گفته رئیس اتحادیه بارفروشان، با توجه به شرایط فعلی عرضه و تقاضا پیش بینی می شود که نوسان چندانی تا بعد از ایام‌ محرم و صفر نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: آخرین قیمت میوه و تره بار در میادین شهرداری/ لیمو ترش پر گرفت
از آخرین قیمت میوه و تره بار در بازار مطلع شوید





۲۲۰ ۲۵۶ کد خبر 1668783

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: گرانی میوه و تره بار رییس اتحادیه میوه و سبزی ۶۰ هزار تومان انگور بی دانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج

 حسین علی‌زینلی‌زاده گفت: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار و به منظور کنترل نوسانات قیمت و تنظیم بازار و هماهنگی با همکاران محترم در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، سهمیه‌ای به بازارهای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج اختصاص یافته است.


وی افزود: توزیع گوشت نیم شقه ران گوسفندی به قیمت ۲۹۷ هزار تومان، نیم شقه سر دست گوسفندی ۲۹۲ هزار تومان، گوشت مخلوط گوساله وارداتی به مبلغ ۲۹۹ هزار تومان، سردست گوساله ۲۹۸ هزار تومان، گردن گوساله ۲۹۰ هزار تومان، ران گوساله ۳۰۳ هزار تومان، قلوه گاه گوساله ۲۸۵ هزار تومان در بازارها آغاز شده و تا تعدیل قیمت‌ها این توزیع ادامه خواهد داشت.


رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج بیان داشت: شهروندان برای خرید محصولات مورد نظر و سایر مایحتاج مورد نیاز خود می‌توانند همه روزه در ساعت فعالیت بازارها به غرفه‌های عرضه‌کننده بازارها مراجعه کنند.


زینلی‌زاده تأکید کرد: این توزیع با هدف تأمین نیاز متعارف خانوارها برنامه‌ریزی شده و به تقاضای خرید عمده پاسخ داده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت گوشت قرمز و مرغ در واحدهای صنفی سطح شهر رو به کاهش است و این امر به منظور ایجاد تعادل هر چه بیشتر و مهار قیمت در بازار و برای اینکه همه شهروندان بتوانند بخشی از سبد پروتئینی مورد نیاز خود را تأمین کنند.


رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با بیان اینکه در صورت تخصیص سهمیه جدید، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد، گفت: این توزیع تا زمان تنظیم بازار و کاهش بیشتر قیمت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳