Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@02:41:25 GMT

افشای تصاویر و مشخصات گوشی موتورولا Edge 30 Neo

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۰۴۶۰

افشای تصاویر و مشخصات گوشی موتورولا Edge 30 Neo

فرارو-قرار است موتورولا چندین گوشی هوشمند سری Edge را در ۸ سپتامبر عرضه کند. می‌توان انتظار داشت که این شرکت در آن زمان از گوشی هوشمند موتورولا Edge 30 Neo نیز رونمایی کند.

به گزارش فرارو، پیش از عرضه، افشاگر معروف «ایوان بلاس» اطلاعاتی در خصوص طراحی و گزینه‌های رنگی این گوشی هوشمند ارائه کرده است. ظاهرا این گوشی هوشمند در چهار رنگ مشکی، آبی، Very Peri و یخی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که در تصاویر منتشر شده مشاهده می‌شود، موتورولا Edge 30 Neo از فناوری پانچ هول برای دوربین سلفی بهره می‌برد. یک ماژول دوربین مستطیلی با دو دوربین در پشت دستگاه مشاهده می‌شود. این ماژول به دو قسمت تقسیم شده است و یک فلاش LED نیز در قسمت پایینی مشاهده می‌شود. این گوشی هوشمند دارای یک پورت USB Type-C، میکروفون، مشبک بلندگو و خشاب سیم کارت است.

موتورولا Edge 30 Neo به یک صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی POLED با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. این گوشی احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی خواهد کرد. دوربین دوگانه پشتی این دستگاه نیز از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با OIS و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض تشکیل شده است. شایعه شده است که این گوشی از یک باتری ۴۰۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی انرژی می‌گیرد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: موتورولا Edge 30 Neo موتورولا Edge 30 Neo گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی

مرد میانسال که به علت سوختگی در بیمارستان بستری بود پس از دو هفته راز آتش زدن همسر و پسر 11 ساله‌اش را فاش کرد.

به گزارش ایران، اواخر فروردین امسال ، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد. به دنبال این گزارش، تیم تحقیق راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که ساعاتی قبل این زن را به همراه شوهر و پسر 11 ساله‌شان که همگی دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

 زن جوان ساعاتی بعد به علت شدت سوختگی جانش را از دست داد. این در حالی بود که پسر 11 ساله نیز دو روز بعد با وجود تلاش کادر درمان فوت کرد اما مرد میانسال که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود، پس از بهبودی تحت بازجویی قرار گرفت و راز قتل همسر و فرزندش را برملا کرد.

او در تحقیقات گفت: نقاش ساختمان هستم و مدت‌هاست که با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه از پسرم خواستم که با من به محل کارم بیاید اما او مخالفت کرد و سر همین مسأله بحث‌مان شد وقتی همسرم وارد دعوا شد با عصبانیت کنترلم را از دست دادم و روی خودم و همسر و فرزندم بنزین ریختم. آن زمان اصلاً متوجه نمی‌شدم که چه کار می‌کنم.

ناگهان کبریت را کشیدم و آنها شعله‌ور شدند. خودم نیز دستانم دچار سوختگی شد. به دنبال صدای فریاد و کمک‌خواهی همسر و فرزندم، همسایه‌ها به کمک‌مان آمدند و با حضور امدادگران، آتش خاموش شد و ما به بیمارستان منتقل شدیم.

به دستور بازپرس جنایی، متهم 49 ساله پس از ترخیص از بیمارستان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار خواهد گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا