Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@02:20:49 GMT

افزایش ۳۰۰درصدی تجهیزات پدافند هوایی ارتش

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۰۷۶۶

افزایش ۳۰۰درصدی تجهیزات پدافند هوایی ارتش

امیر سرتیپ دوم جواد سلطانیان با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی تجهیزات پدافند هوایی ارتش نسبت به اوایل انقلاب گفت: پدافند هوایی ارتش با همکاری نیروی هوا فضای سپاه تا پای جان از آسمان ایران حراست خواهند کرد و دشمنان نمی‌توانند بین ارتش و سپاه تفرقه بیندازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ​​​​امیر سرتیپ دوم جواد سلطانیان رییس مرکز مطالعات و تحقیقات نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ضمن گرامی داشت ۱۰  شهریور روز پدافند هوایی در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی همواره با چشمان همیشه بیدار آسمان کشور و فراتر از مرزهای کشور را رصد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان دو بازوی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در کنار هم بودند و خواهند بود دشمنان ما بدانند نمی توانند بین ارتش و سپاه تفرقه بیندازند.

سلطانیان تصریح کرد: در بسیاری از موارد با سپاه ماموریت های مشترک داریم نیروی پدافند هوایی ارتش و نیروی هوا فضای سپاه ماموریت های مشترک زیادی دارند و با هم از آسمان و فضای پیرامونی جمهوری اسلامی تا پای جان دفاع می کنیم.

رییس مرکز  مطالعات و تحقیقات نیروی پدافند هوایی ارتش اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۳ انقلاب ولایتمدار باقی مانده است و همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و  فرمانده کل قوا خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان گاهی در فضای رسانه ای و مجازی با هدف تضعیف قدرت جمهوری اسلامی ایران به دروغ عنوان می کنند ادوات و تجهیزات نظامی ارتش مربوط به قبل از انقلاب است گفت: تجهیزات و تاسیسات  نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط دلیرمردان و فرزندان این مرزوبوم  بسیار پیشرفته شده است و در ایجاد سامانه های کاملا بومی بسیار موفق عمل کردند.

رییس مرکز مطالعات و تحقیقات پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: از لحاظ تجهیزاتی نیروی پدافند هوایی ارتش نسبت به اوایل انقلاب ۳۰۰ درصد افزایش تجهیزاتی داشته است تجهیزاتی که توسط مهندسان و اندیشمندان پدافند هوایی و صنایع دفاعی ساخته شده است. 

سلطانیان تصریح کرد: ماموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع از حیثیت و آبروی این مرز و بوم است و هر کجا نیاز باشد حضور خواهیم داشت. 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعقیب سرباز روسی توسط پهپاد انتحاری اوکراینی ؛ نتیجه را ببینید دوئل مرگبار سرباز روس با پهپاد اوکراینی (فیلم) سرباز روس با جا خالی دادن پهپاد انتحاری اوکراینی را ناکام گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است