Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با صدور پیامی دهم شهریورماه، روز پدافند هوایی را به فرماندهان و کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش تبریک گفت.

متن پیام او به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد

فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

چشمان همیشه بیدار پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مصداق بارز «وَجَعَلْنَاهَا رُجُومًا لِلشَّیَاطِینِ» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهم شهریور ماه روز پدافند هوایی فرصت مغتنمی است برای یادآوری افتخارات بزرگی همچون حفاظت و حراست از آسمان جمهوری اسلامی ایران، پاسداری از حریم امن ولایت و سپر آهنین دفاع از مرزهای آسمانی ملت قهرمان ایران اسلامی، که بی‌شک این مهم نصیب بندگان خاص خداوند می‌شود.

حماسه‌های بی‌بدیل این گمنامان دلیر ارتشی در تمام دوران دفاع مقدس در رهگیری، شناسایی و انهدام جنگنده‌های رژیم بعثی عراق بالاخص مقاومت آزادمردان سایت سوباشی، هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.

دلاورمردی‌های این نیروی قهرمان در عرصه خودکفایی و تولید رادارهای بومی و هزاران دستاورد ارزشمند دفاعی در سال‌های تحریم و دشمنی آشکار و پنهان دشمنان اسلام، خود گواه کارآمدی و توان بالای نیروی پدافند هوایی ارتش است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، ایثارگران، آزادگان و جانبازان عزیز نیروی پدافند هوایی، دهم شهریور ماه، سالروز پدافند هوایی را به جنابعالی، آحاد کارکنان سلحشور و ولایتمدار نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون حافظان امنیت آسمان ایران عزیز را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 5578811 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: کیومرث حیدری پدافند هوایی دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران صحن مجلس مجلس شورای اسلامی بانکداری اسلامی بانک مرکزی دولت سیزدهم کمیسیون اقتصادی جمهوری اسلامی ایران محمد باقر قالیباف حسین امیرعبداللهیان سیدابراهیم رئیسی هفته دولت ایران آیت الله ناصری حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع است بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز پنجشنبه با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار کرد: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

کد خبر 747788

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق