Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، طی چند روز اخیر و با حضور مدیر کل، اعضای شورای معاونین و کارکنان بهزیستی مهران و همچنین نمایندگان سازمان بهزیستی کشور ستاد ساماندهی گمشدگان و موکب اداره کل بهزیستی ایلام برپا و آماده پذیرایی و خدمت رسانی به زائران به ویژه جامعه هدف بهزیستی هستند.

با توجه به عزیمت زائران به مرز مهران جهت شرکت در راهپیمایی اربعین ستاد گمشدگان و موکب اداره کل بهزیستی ایلام برای خدمات دهی به زوار حسینی در مرز مهران مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقرار تیم های اورژانس اجتماعی، تیم تخصصی توانبخشی، پاسخگویی و ساماندهی زائران گمشده از طریق شماره ۱۲۳، ارائه خدمات مشاوره و مددکاری، توزیع و تعمیر ویلچر، واکر و ... از جمله خدمات پیش بینی شده اداره کل بهزیستی ایلام در مرز مهران به زائران در اربعین است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: ستاد گمشدگان بهزیستی بهزیستی ایلام مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند

محسن مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام دانشجویان به عمره مفرده گفت: در این مرحله از عمره مفرده ۱۷۰ نفر از دانشجویان نخبه (دانشجویان پسر) تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان در قالب دو کاروان امروز به عمره مفرده اعزام می شوند.

وی ادامه داد: عملیات عمره دانشجویی در بازه محدود امسال انجام شد و فردا آخرین کاروان عمره اعزام می شود بعد از اتمام عملیات حج تمتع زائران عادی عمره اعزام می شوند که دانشجویان نیز اعزام خواهند شد.

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: برنامه ریزی شده است احتمالا اعزام دانشجویان مهرماه با شروع دانشگاه ها انجام شود رایزنی ها و هماهنگی ها انجام شده که تمام طیف های دانشگاهی اعم از دانشجویان دختر و پسر اساتید و دانشجویان متاهل را دربرمی گیرد.

حجت الاسلام مرتضی مطهری پور رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز به مهر گفت: عملیات عمره دانشجویی در دوره بعدی بعد از اتمام عملیات حج تمتع انجام می شود، سهمیه، ثبت نام و اعزام دانشجویان انجام می گیرد.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: خداوند را بخاطر این نعمت که بعد از ۹ سال وقفه آغاز شد شاکر هستیم که بعد از وقفه طولانی این توفیق حاصل شد.

وی گفت: ستاد عمره در سال ۷۶ با یک کاروان استادی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر تنها مجموعه رسمی و متولی اعزام دانشگاهیان به حج و عتبات مقدسه است و تا به امروز بیش از دو دهه در حال فعالیت است.

کد خبر 6093795

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند