Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان از تشکیل قرارگاه مقابله با جرایم در استان خبر داد و گفت: تشکیل این قرارگاه در استان یک ضرورت است و فعالیت در این قرارگاه باید با خروجی موثر همراه باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس‌کل دادگستری زنجان صبح امروز در جمع خبرنگاران در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان با اشاره به ارائه آمار وقوع سرقت در استان علی‌رغم اقدامات موثر انجام شده از سوی دادستان مرکز استان و پلیس پیشگیری اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود ، جرم سرقت در استان نگران کننده است و بنابراین در این موضوع نیازمند تغییر رویکرد و اقدامات موثر در پیشگیری از وقوع سرقت در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در مقابله با سرقت همه دستگاه‌ها در استان تکلیف دارند افزود: دستگاه قضایی در حوزه پیشگیری از سرقت در استان اقدامات خوبی در معاونت پیشگیری از وقوع جرم  انجام داده اما برخی دستگاه‌ها در این حوزه کوتاهی کرده و  به وظیفه خود عمل نکردند.

رئیس‌کل دادگستری زنجان از تشکیل قرارگاه مقابله با جرایم در استان خبر داد و گفت: تشکیل این قرار گاه در استان یک ضرورت است و فعالیت قرارگاه با اقدامات ایجابی و سلبی در مقابله با جرایم بایستی همراه با خروجی موثر باشد.

ماموریت رئیس‌کل دادگستری زنجان به دادستان/ گرانی شن و ماسه را بررسی کنید پرونده‌های ورودی به دادگستری استان اصفهان 9 درصد افزایش داشته است دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان کرمان با 69 مددجوی زندان رفسنجان/ از آزادی 3 محکوم به قصاص تا آزادی 39 زندانی

وی ادامه داد: کمیسیون‌های متعددی در همه شهرستان‌ها در حوزه مقابله با سرقت تشکیل می‌شود اما خروجی این جلسات چندان موثر نبوده که امروز شاهد افزایش سرقت در استان هستیم و هر مسئولی در حوزه مقابله با سرقت مرتکب ترک فعل شود دستگاه قضایی با قاطعیت برخورد خواهد کرد و با ترک فعل مسئولان نباید مردم دچار خسارت مالی  و ناامنی شوند.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با سارقان هیچ ارفاق قانونی نباید به این افراد داده شود بنابر این در برخورد جدی با سارقین در زنجان شعبه ویژه رسیدگی به پرونده سارقان در دادسرا و دادگاه راه اندازی خواهد شد.

وی به برخورد با فعالیت ضایعات فروشی‌های بدون شناسنامه و غیر مجاز تأکید کرد و گفت : نظارت بر این مراکز توسط واحدهای نظارتی و متولی امر از سرقت اموال عمومی در مردم جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری مقابله با جرایم دادگستری استان سرقت در استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سيصد و چهل کارگر ساختمانی در سال گذشته در حوادث ناشی از کار فوت کردند. رعیتی فرد افزود: اين آمار هر چند نسبت به سال 1401 ، ۲۲ نفر کاهش داشته است، اما نیاز است که تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای بیمه، ایمنی و آموزش کارگران اهتمام ویژه ای داشته باشند.
رعیتی فرد گفت: حوادث ناشی از کار در سال ۱۴۰۲، بیش از ۹/۵ درصد کاهش نشان می‌دهد که بطور میانگین در دو سال گذشته حدود ۷/۵ درصد کاهش یافته است.
معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۳۸ درصد حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است و حدود ۵۰ درصد فوتی ناشی از حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است.
وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی و بهداشت شغلی برای کارگاه‌هایی زیر ۱۰ نفر با کمک شرکای اجتماعی، حوادث کار کاهش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد