Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیوا لهونیان گفت: امسال برای نخستین بار مرز باشماق مریوان به عنوان یکی از مسیر‌های مدنظرجهت ورود و خروج زوار امام حسین (ع) به کربلای معلی در ایام محرم و صفر تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان با اجرای مجموعه اقداماتی در راستای تقویت زیرساخت‌ها وتوسعه شبکه برق در مرز باشماق مریوان به دنبال ایجاد بستر مناسب از طریق تآمین برق مطمئن و پایدار در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی پروژه‌های این شرکت به صورت جهادی و با سرعت بالایی در حال اجرا است، اظهار داشت: درمجموع تاکنون ۷ پروژه در حوزه برق در مرز باشماق به اتمام رسیده و ۲ پروژه دیگر نیز طی ۷۲ ساعت آینده خاتمه یافته و به بهره برداری می‌رسد.

لهونیان در ادامه به احداث قریب به هزار متر شبکه روشنایی معابر در مدت زمان ۲۴ ساعت جهت تسهیل در پیاده روی زائرین اربعین حسینی (ع) در مرز باشماق اشاره کرد و گفت: نصب دو دستگاه ترانس ۲۰۰ کاوا به همراه شبکه فشار ضعیف هوایی به منظور تامین برق مواکب، بیمارستان صحرایی و سوله‌های یگان ویژه نظامی و همچنین احداث ۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته در مرز باشماق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان افزود: برق دار کردن سایت بی تی اس سیار شرکت مخابرات، احداث ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار، نصب رگلوزر بر روی فیدر مرز مریوان، نصب ۱٫۶ مگاوار خازن بر روی فیدر مرز با هدف بهبود قابلیت اطمینان شبکه و تامین برق پایدار و همچنین انجام تعمیرات ویژه بر روی فیدر مرز به منظور پایداری شبکه از دیگر پروژه‌های به اجرا در آمده توسط شرکت توزیع برق استان کردستان است.

او افزود: برق رسانی به پاسگاه بسیج روستای اسلام دشت (جانوره) و موکب میدان پیشمرگه دو پروژه در دست اقدام شرکت است که طی ۳ روز آینده آن‌ها هم به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: همچنین قریب به ۳۰ هزار بطری آب معدنی توسط این شرکت خریداری شده که طی ۲۴ ساعت آینده در محل مرز باشماق تحویل ستاد اربعین خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاسیسات برق برقرسانی تردد زائران اربعین حسینی مرز باشماق مریوان شرکت توزیع نیروی برق مرز باشماق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به علت بارش شدید باران و طوفان یک دستگاه ترانسفورماتور در خیابان شهید شاکری منطقه پردیس اهواز سقوط کرد.

عباس شیاری افزود: با وقوع این حادثه پس از اطلاع گروه‌های عملیاتی در محل حاضر و اقدام به جدا و عادی سازی خط ۳۳ هزار تغذیه کننده بخشی از منطقه پردیس نموده و در ادامه بار مصرفی مشترکین خیابان مذکور را بر روی ترانس‌های مجاور تقسیم کردند.  

وی ادامه داد: با اعلام هشدار هواشناسی و مدیریت بحران نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: شهروندان در صورت وقوع هر گونه حواددث احتمالی در شبکه برق  با سامانه ١٢٢ تماس حاصل نمایند 

.

.

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد