Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@18:04:40 GMT

اجرای طرح جامع؛ راهکار حل مشکل ترافیکی شهر

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۱۷۵۶

اجرای طرح جامع؛ راهکار حل مشکل ترافیکی شهر

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: اجرای دقیق طرح جامع بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی شهر را حل می‌کند.

عبدالصادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرکرد با حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت از نظر محل قرارگیری، ظرفیت‌ها و مرکزیت استان از نرخ مهاجرت بیشتری نسبت به دیگر شهرها برخوردار است.

وی افزود: استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد به جهت قرارگیری میان دو استان اصفهان و خوزستان همواره بعضی مشکلات را به دوش می‌کشد و حضور مسافران از این دو استان موجب ایجاد مشکلات ترافیکی در شهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: این مسئله نه تنها به لحاظ منظر شهری زیبایی بصری را تحت‌الشعاع قرار داده است بلکه به جهت سرانه‌ها نیز همواره با مشکلاتی روبه‌رو و افزایش جمعیت مزید بر علت شده است تا تطابق و توازن میان خدمات و نیاز شهروندان در بسیاری از موارد غیرممکن شود.

نجفی ادامه داد: بدون شک دقت در انجام مطالعات، همکاری لازم دستگاه‌ها و اجرای دقیق طرح جامع در تمام ابعاد آن بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی شهر را حل خواهد کرد.

وی تاکید کرد: طرحی که برای ۱۳ سال آینده شهر است باید مطالعات دقیقی داشته باشد و تمام موارد برای توسعه شهر در آن پیش‌بینی شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: اجرای دقیق طرح جامع بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی شهر را حل می‌کند.

کد خبر 601416

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری شهرهای ايران ترافيک شهرداري شهركرد حمل و نقل شهر شهرداری شهرداری ها پروژه های شهری طرح های شهری مدیریت شهری برنامه ریزی شهری مدیران شهری خدمات شهری خدمات شهرداری آینده شهر مطالعات شهری توسعه شهرها طرح های شهرداری طرح جامع شهری مدیریت خدمات شهری خدمات شهرداری ها ترافیک شهری طرح ترافیک کاهش ترافیک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مشکلات ترافیکی ترافیکی شهر طرح جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری ، دکتر صادقی ثانی در تشریح اظهار داشت: واحد آموزشی درمانی پژوهشی "توانبخشی کف لگن" به همت اعضای گروه فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی استان در هفته سلامت به بهره برداری رسید.

وی تامین زیرساخت های آموزشی و توانمندی دانشجویان رشته فیزیوتراپی و تامین زیرساخت های توسعه ی رشته ای را از اهداف راه اندازی این واحد در بخش آموزشی عنوان کرد.

دکتر صادفی همچنین ایجاد بستری مناسب و جدید برای تحقیقات مشکلات و معضلات حاضر و رو به رشد مربوط به ناحیه لگن و کمربند لگنی مانند دردهای این ناحیه، نازایی، بی اختیاری های دفع، احتباس و عدم دفع، اختلالات جنسی و کمردردها و ... را از اهداف حوزه پژوهشی این واحد برشمرد.

دکتر صادقی اضافه کرد: با افتتاح این واحد خدمات درمانی در جهت کمک به بیماران مبتلا به کمردرد، دردهای لگنی، بی اختیاری های ادراری و مدفوعی، افتادگی های مثانه، مشکلات رحمی، یبوست، احتباس ادراری، شب ادراری ها، جراحی های ناحیه لگن، نازایی ها و ... افزایش می یابد.

وی ادامه داد: همچنین با راه اندازی این واحد زمینه ارتباطات بین رشته ای مانند مامایی، زنان، گوارش، داخلی، فیزیوتراپی، اورولوژی را در زمینه های آموزشی درمانی-پژوهشی فراهم و از ارجاع بیماران مربوطه به استان های دیگر جلوگیری می شود.

دکتر صادقی با اشاره به گروه هدف دریافت کننده خدمت این واحد تخصصی گفت: بیماران مبتلا به بی اختیاری ادرار، بی اختیاری مدفوع، یبوست، دردهای ناحیه کمربندلگنی، مبتلایان به اختلالات جنسی و مشکلات ناباروری می توانند از خدمات این واحد بهره مند شوند.

به گفته وی؛ همه خمات این واحد زیر نظر اعضای هیئت علمی گروه فیزیوتراپی ارائه می شود.

مدیرگروه فیریوتراپی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، مشاوره عمومی و رایگان مراجعین اسکلتی عضلانی و غربالگری، توصیه های ارگونومیکی پیشگیراننده و درمانی و مشاوره های خدمات توانبخشی قلبی ریوی، مشکلات کف لگن، بیماری های مغز و اعصاب ، بیماری های روماتیسمی، دیابت و ... بصورت رایگان به مراجعه کنندگان مرکز فیزیوتراپی کلینیک امام علی (ع) شهرکرد ارائه شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900033

دیگر خبرها

  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد