Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مهمترین سوالاتی که در زمان انتخاب تور اروپا پرسیده می‌شود در این زمینه است که آیا سفر به کشورهای اروپایی نیازمند دریافت ویزاست؟ پاسخ به این سوال قطعا مثبت است. شما برای اینکه به هر کدام از کشورهای اروپایی سفر کنید باید ویزا خود را از سفارت آن کشور دریافت نمایید.

به گزارش ایسنا به نقل از نوید گشت پارسیان، سوالات زیادی در زمینه صدور ویزا اروپا پرسیده می‌شود که در ادامه به آنها پاسخ می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا سفر به اروپا ویزا می‌خواهد؟

تور اروپا، تور اسپانیا و تور پاریس از جمله تورهایی هستند که این روزها طرفداران زیادی دارند. اروپا در فصول تابستان و پاییز زیبایی خیره کننده‌ای دارد و می‌تواند حس خوشی را در بازدیدکنندگان به وجود بیاورد. به همین دلیل، کسانی که می‌خواهند از مسافرت‌های خود در تابستان لذت ببرند به این کشورها سفر می‌کنند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند سفر اروپا با چالش‌های زیادی روبه‌رو است. اما باید بدانید شما با انتخاب یک آژانس معتبر می‌توانید به راحتی به اروپا سفر کنید.

برای سفر به اروپا چه ویزایی باید داشته باشیم؟

اگر می‌خواهید برای تور اروپا اقدام کنید، باید ویزای توریستی دریافت نمایید. به این موضوع توجه داشته باشید که با ویزای توریستی به افراد اجازه حضور در آن کشور و دیدن محیط‌های مختلف داده می‌شود. اما افراد با ویزا توریستی اجازه کار و یا انجام امور اقتصادی را ندارند.

چقدر طول می‌کشد تا ویزا اروپا صادر شود؟

قوانین کشورها در مورد صدور ویزا متفاوت است و افراد باید این سوال را به طور اختصاصی در تور اروپا در مورد کشوری بپرسند که می‌خواهند به آن مسافرت کنند. به طور کلی، مدت زمانی که نیاز است تا ویزا برای تور اروپا صادر شود 2 هفته تا 3 ماه است. اما معمولا ویزا در 21 روز صادر می‌شود و افراد می‌توانند مسافرت خود را به کشور مورد نظر آغاز کنند.

ویزای توریستی چند ماهه است؟

بهتر است بدانید مدت زمان ویزای توریستی به کشوری بستگی دارد که شما در زمان انتخاب تور اروپا می‌خواهید به آن سفر کنید. اما به طور کلی ویزای توریستی 3 تا 6 ماه زمان دارد و افراد می‌توانند تا آخرین روزی که ویزایشان معتبر است در آن کشور حضور داشته باشند و از زیبایی‌های آن لذت ببرند.

هزینه تور اروپا چقدر است؟

یکی از سوالات پرتکراری که در زمان مراجعه به آژانس‌های هواپیمایی و انتخاب تور اروپا پرسیده می‌شود این است که هزینه این تور چقدر است. بهتر است بدانید هزینه تورها به کشورهایی که شما می‌خواهید سفر کنید بستگی دارند.

اما آژانس‌های هواپیمایی بلیط، هتل و ترانسفر را در یک پکیج کلی حساب می‌کنند و سپس به مشتری خود اعلام می‌نمایند. هزینه پکیج‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه است و افراد به راحتی می‌توانند آن را پرداخت کنند. به همین دلیل توصیه می‌شود ابتدا کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس برای استعلام هزینه اقدام نمایید.

برای تور اسپانیا به چه مدارکی نیاز داریم؟

کسانی که می‌خواهند برای تور اسپانیا اقدام کنند، باید مدارک خود را به آژانس‌های مسافرتی ارائه دهند تا آژانس‌ها بتوانند ویزا تور اسپانیا را دریافت کنند. مدارکی که باید برای اینکار ارائه شود عبارتند از کپی و اصل پاسپورتی که اعتبار دارد، بلیط رفت و برگشت، واچر رزرو هتل و پرینت حساب بانکی. همچنین، گاهی برخی از کشورها از فردی که درخواست ویزا تور اسپانیا داده است سند ملک می‌خواهند که این امر به توریست اعلام می‌شود. زمانی که مدارک کامل گردید به سفارت فرستاده می‌شود و سپس توریست وارد دریافت ویزا تور اسپانیا می‌شود.

برای تور پاریس به چه مقدار پول نیاز داریم؟

تور پاریس یکی از پرطرفدارترین تورهای اروپا است و افراد زیادی از سراسر دنیا سالیانه به این کشور سفر می‌کنند. به همین دلیل، افراد این سوال را می‌پرسند که برای تور پاریس و مدت زمانی که در این کشور هستند به چه مقدار پول نیاز دارند. پاسخ به این سوال به ترجیحات شما و مدل زندگی و خرج کردن شما بستگی دارد. اما شما برای حضور در این کشور به مدت دو هفته حداقل به 2 هزار یورو نیاز دارید.

تور اروپا، لذتی وصف نشدنی در تابستان

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تور اروپا در اختیار شما قرار دهیم. کسانی که می‌خواهند به اروپا سفر کنند باید ویزا توریستی دریافت کنند و این ویزا در طی مدت 2 هفته تا 3 ماه صادر می‌گردد. همچنین، این ویزا معمولا به صورت 3 ماهه و یا 6 ماهه معتبر است. کسانی که می‌خواهند برای تور اروپا، تور اسپانیا و تور پاریس اقدام کنند، می‌توانند به آژانس نوید گشت به آدرس سایت navidgasht.com مراجعه کنند. این آژانس در تلاش است تا با  به‌کارگیری اصول علمی و استاندارهای حرفه‌ای در صنعت گردشگری خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریان گرامی ارائه دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ویزا تور اروپا ویزای توریستی تور اسپانیا تور پاریس تور اروپا برای تور ویزا تور سفر کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سنگ قبر هم نجومی شد

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبرفوری، قیمت سنگ در ارزان ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می رسد. ارزان ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900166

دیگر خبرها

  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • رزرو هتل در آمستردام
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • اظهارنظر وزیر دفاع پاکستان درباره خط لوله گاز با ایران
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس