Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:08:20 GMT

رفع مشکلات و نیازهای مردم استان بوشهر با جدیت دنبال شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۲۱۰۸

رفع مشکلات و نیازهای مردم استان بوشهر با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف صبح پنجشنبه در بازدید از استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف است که باید متناسب با این ظرفیت‌ها به پیشرفت برسد.

وی به برخی از مشکلات و مسائل شهرستان عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: آلودگی هوا یکی از مسائل مهم در جنوب استان بوشهر است که مردم با آن روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس با اشاره به نقش مهم دریا در زندگی مردم استان بوشهر خاطرنشان کرد: زندگی مردم در حوزه تجاری و صیادی و آب آشامیدنی به دریا گره خورده است.

وی به مشکلات مردم استان بوشهر در حوزه‌های راه و راه‌آهن، آب و اشتغال اشاره کرد و افزود: باید با اتخاذ راهکارهای مناسب برای عبور از این وضعیت تلاش شود.

قالیباف با اشاره به تدوین بودجه سال آینده و همچنین برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: در این سفر تلاش می‌شود که مسائل و مشکلات شناسایی شده و در تدوین برنامه‌ها مد نظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در نشستی که با مسئولان استان بوشهر خواهیم داشت، راهکارهای رفع مشکلات مردم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 5578951

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف بوشهر هفته دولت بوشهر اربعین حسینی اربعین 1401 ویروس کرونا کرمانشاه گرگان افتتاح طرح عمرانی قزوین آمار کرونا گناوه اردبیل خراسان رضوی سانحه تصادف استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان فیروزکوه با حضور در شهرک صنعتی قدیم این شهرستان، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان مستقر در این شهرک را بررسی کردند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است