Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@13:09:04 GMT

تشییع پیکر آیت الله ناصری تیری در چشم دشمنان بود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۲۶۵۷

تشییع پیکر آیت الله ناصری تیری در چشم دشمنان بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت آیت الله ناصری در امامزاده موسی (ع) اردستان اظهار داشت: در روایت داریم که دانشمندان دین وارثان پیامبران هستند، هزار و چهار صد سال از بعثت پیامبر می‌گذرد و آنچه از دین برای ما باقی مانده توسط علما و دانشمندان دین باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام زمان (عج) حدود هزار و صد سال است که در غیبت کبری است و غیبتی که کسی با ایشان ارتباط مستقیمی ندارد اما در دوران غیبت صغری علما و دانشمندانی وجود داشتند که تحت عنوان نواب واسطه بین امام و مردم بودند.

نماینده مردم اردستان در مجلس خاطرنشان کرد: هرکسی که فقیه دین باشد و در مورد دین کار کرده باشد در دوران غیبت کبری امام زمان (عج) نیابت عام دارد و هیچ تفاوتی هم بین این افراد از نظر کشور، سرزمین، نژاد و رنگ و پوست وجود ندارد همچنین این افراد باید ویژگی‌های دیگر همچون محافظ دین و مخالفت با هوای نفس را هم داشته باشد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد بیان کرد: حدود هزار و صد سال است که دین دست به دست و از طریق علما به ما می‌رسد همچنین آیت الله ناصری یکی از علاقمندان به امام زمان (‌عج)،مردی فاضل، عالم ربانی و استاد اخلاق بود.

وی در خصوص مسائل اخیر در کشور عراق، تصریح کرد: فتنه‌ای که در عراق ایجاد شده بود از فتنه‌های بزرگ بود که موساد و سرویس‌های جاسوسی قصد داشتند با این طراحی بین شیعیان و مردم عراق تفرقه ایجاد کنند اما یک مرجع پرهیزگار و خداجو به میدان آمد و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

نماینده مردم اردستان خاطرنشان کرد: از نمونه‌های بارز سلسله علما که دین را تا به امروز نگه‌داشتند آیت الله ناصری هستند که گفتار و کردار ایشان سراسر نور است و این علما وارثان پیغمبران هستند.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد تاکید کرد: تشییع پیکر باشکوه آیت الله ناصری در اصفهان تیری بود در چشمان دشمن که ببیند مردم خداجوی اصفهان علما را دوست دارند و مردم تشخیص دادند که این عالم وارسته حرکت او برای خدا بود.

وی گفت‌: آیت الله ناصری در دل‌های مردم جای دارد و ما می‌بینیم علمای وارسته ای که در خط و راه خدا قرار دارند مردم شیدای آنها می‌شوند.

کد خبر 5579032

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله ناصری مراسم تشییع اصفهان هفته دولت بوشهر اربعین حسینی اربعین 1401 ویروس کرونا کرمانشاه گرگان افتتاح طرح عمرانی آمار کرونا قزوین اردبیل گناوه خراسان رضوی سانحه تصادف آیت الله ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز