Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:37:40 GMT

نیروی پدافند هوایی یک قدرت آزموده شده است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۲۶۶۱

نیروی پدافند هوایی یک قدرت آزموده شده است

به گزارش خبرنگار ایرنا امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: امروز وحدت و اتحادی که داریم بیانگر ارتقای توان رزم نیروهای مسلح در کل کشور است.

وی گفت: دشمن ما را تحت شدیدترین فشارهای تحریمی و همه‌جانبه قرار داد اما مردم عزیز ما بدانند هیچ وقت مجموعه نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر مجموعه‌ها، پیشرفت‌های خود را به مسائل خارجی و تحریم‌ها گره نزد و وابسته نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در حال حاضر در طراحی و تولید انواع حساسه‌ها و سامانه‌های جمع‌آوری اطلاعات، تجهیزات جنگ الکترونیک و سایبر با بالاترین فناوری به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین تمامی نیازمندی‌های خود را در انواع و اقسام مختلف متناسب با تهدیدات پیشرفته هوا و فضا طراحی و تولید کرده‌ایم.

سرتیپ دوم پرویز گفت: ما امروز برای تامین سامانه‌های توپخانه‌ای و موشکی و انواع و اقسام بردهای عملیاتی مورد نیاز به هیچ کشوری وابسته نیستیم و در طراحی و تولید سامانه‌های پیشرفته درگیری هیبریدی به خودکفایی رسیدیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر برای دفاع از عرصه هوایی چند نوع سامانه درگیری بومی تولید کرده‌ایم همچنین طراحی و تولید سامانه‌های ترکیبی از سیاست‌های تامین تسلیحات پدافندی نیروی پدافند هوایی است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور گفت: امروز در زمینه‌های دانش‌بنیان به فناوری‌های نوین روز از جمله نانو، لیزر، کوانتوم، هوش مصنوعی، پلاسما و فناوری‌های هوافضایی دستیابی پیدا کرده‌ایم و استفاده از آنها در سامانه‌های پیشرفته پدافندی در حال پیگیری است که در آینده نزدیک خبرهای مسرت‌بخشی در این حوزه اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در یکی از فرمایشات خود تاکید کردند، امروز پدافند خط مقدم دفاع از حیثیت، موجودیت و آبروی کشور است و توجه ویژه مقام معظم رهبری به مساله پدافند، تکلیف همه دست‌اندرکاران نظام به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی را چندین برابر کرده که امیدواریم بتوانیم در ادامه مسیر با قدرت پیش برویم.

برچسب‌ها خراسان جنوبی امنیت نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امام جمعه بیرجند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی امنیت نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان جنوبی امنیت نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امام جمعه بیرجند نیروی پدافند هوایی طراحی و تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است

سیدحسین حسینی در جلسه شکل گیری شهر مولد استان بوشهر با حضور استاندار، یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریا پایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

 وی شهر‌های مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهر‌های مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهر‌های مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانواده‌ها دارند و در اجرایی‌شدن شهر‌های مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، افزود: شهر‌های مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوار‌ها می‌شود.

حسینی با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرایی شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهر با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده و نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

در آیین امضای این قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست