Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مراکز و ایستگاه‌های خرید تضمینی گندم باید افزایش یابند تا مشکلات نقل و انتقال گندم برای کشاورزان کاهش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد ، محسن حسین‌میرزایی امروز در دیدار با معاون سازمان تعاون روستایی کشور، اظهار داشت: سازمان تعاون روستایی به دلیل اینکه با مردم زیاد سر و کار دارد و تعاونی‌ها و تشکل‌هایی را در خود جای داده است، جزو تاثیرگذارترین سازمان‌ها در استان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وظیفه سنگین تعاون روستایی در این برهه زمانی، ادامه داد: جز با تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی در این سازمان، موفقیتی حاصل نمی‌شود، باید وقت گذاشت تا موفق شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کشاورزان و دامداران عزیز که با تعاون روستایی سر و کار دارند خیلی متمکن نیستند و این وظیفه را سنگین‌تر می‌کند، مطرح کرد: مردمی بودن مسئول در این سازمان جزو شاخصه‌های اصلی است.

حسین‌میرزایی گفت: مردمی‌ بودن با سخنرانی و مقاله و شعار حاصل نمی‌شود، بلکه مردمی بودن یعنی برای مردم در صحنه حاضر شدن، یعنی امور را در میدان پیگیری کردن و مردم حضور مسئول را بین خودشان احساس کنند.

وی با اشاره به مسئله خرید تضمینی، ادامه داد: در بحث خرید تضمینی باید به گونه‌ای باشد که به موقع صورت گیرد، چرا که هر کاری به‌موقع و به‌هنگام انجام شود قطع و یقین تاثیرگذار خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید تا می‌توان کار را برای کشاورزان تسهیل کرد، افزود: اگر بنا بر خرید گندم از کشاورز است، نباید کشاورز از چند صد کیلومتری بار خود را به محل خرید حمل کند.

حسین‌میرزایی با اشاره به اینکه برای خرید تضمینی گندم باید مراکز خرید افزایش یابند، اظهار کرد: مراکز و ایستگاه‌های خرید باید افزایش یابند تا مشکلات نقل و انتقال گندم برای کشاورزان کاهش یابد.

227 هزار تن گندم در اردبیل به صورت تضمینی خریداری شد مخبر خبر داد: پرداخت 12 هزار میلیارد تومان معوقات گندم کاران کشور ظرف روزهای آینده کشت قراردادی گندم امسال اجرایی می‌شود

وی در پایان با اشاره به لزوم افزایش نظارت در تمامی زمینه‌ها، خاطرنشان کرد: در خصوص توزیع میوه شب عید باید نظارت مستمر افزایش یابد.

انتهای پیام/7540/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشاورزی کشاورزی چهارمحال و بختیاری تعاون روستایی خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است

علی بخش شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سطح استان ۹ مرکز خرید راه اندازی شده که از این تعداد ۲ مرکز خرید گندم و کلزا متعلق به کهگیلویه است

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم در مراکز خرید فراهم شده است، خاطر نشان کرد: کشاورزان در مورد تحویل محصول مازاد بر مصرف خود دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیرکل تعاون روستایی استان تاکید کرد: سعی بر آن است در جهت رفاه حال کشاورزان مراکز خرید در کهگیلویه به صورت شبانه روزی فعال شود.

شجاعی با اشاره به ثبت اراضی کشاورزان در سامانه کشت خاطر نشان کرد: به کشاورزانی که قرارداد خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند به ازای هر تن از مزرعه تا مرکز خرید مبلغ میزان ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: تشویقی در نظر گرفته شده به ازای هر تن به فردی تعلق می‌گیرد که محصول خود را بنام خود در سامانه کشت قراردادی ثبت کند.

کد خبر 6097712

دیگر خبرها

  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • قیمت گندم مشخص شد
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • ۵۱۰ هزار تن گندم به مراکز مسقف خوزستان انتقال داده شد
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم