Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:44:22 GMT

قلعه‌نویی در هزاره دوم؛ جاه‌طلب و متنفر از نبردن

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۳۲۶۶

قلعه‌نویی در هزاره دوم؛ جاه‌طلب و متنفر از نبردن

به گزارش "ورزش سه" اریک بایناما در بازی با مس کرمان نشان داد مهاجمی است که ارزشش را داشت تا گل‌گهر نیم‌فصل پای او و محرومیتش بایستد و او را به سیرجان بازگرداند. برای گل‌گهر در سومین فصل متوالی با امیر قلعه‌نویی اوضاع کمی متفاوت از گذشته به نظر می‌رسد. آنها که در نخستین هفته تراکتور را با دو گل شکست دادند، در سه بازی بعدی با تساوی از زمین بیرون آمدند اگرچه در دو مسابقه مقابل سپاهان و مس دو گل به ثمر رساندند تا جزو بهترین خطوط حمله لیگ در شروع مسابقات باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازی با مس کرمان اگرچه ضربه تهامی، مدافع مس کرمان باعث رقم خوردن تساوی و خروج شاگردان امیر قلعه‌نویی از زمین بدون شکست شد، اما آنها در نیمه اول فرصت‌های متعددی را از دست دادند از جمله فرصتی که کیروش استنلی در مقابل دروازه فقط به یک نوک پا برای باز کردن دروازه احتیاج داشت اما با بی‌دقتی سایه توپ را زد تا آه و افسوس روی نیمکت گل‌گهر دست همه را به سوی سرها ببرد.

با گذشت این چهار هفته و به مرور، ترکیب تیمی گل‌گهر دچار تغییراتی خواهد شد. در این بازی محمد خدابنده‌لو به عنوان یک بازیکن جوان وارد زمین شد و به نظر نمی‌رسد با بازی خوبش فعلا از جمع یازده نفر اصلی خارج شود. همچنین اریک بایناما با بازی‌های درخشانش در این فصل احتمالا رل جدی‌تری در ترکیب خواهد گرفت. در آن طرف با بازگشت آرمین سهرابیان از مصدومیت، شرایط دفاعی گل‌گهر بهبود خواهد یافت. این در شرایطی است که دیگر وقتش رسیده وسلی گومز، خرید جدید برزیلی نیز نقش خودش به عنوان برگ برنده گل‌گهر در این فصل را ایفا کند. بازیکنی که بعد از مدت‌ها جستجو و وسواس جذب شده تا از او سهمی در افزایش هجوم به سمت رده‌های بالای جدول در بیاید.
گل‌گهر برخلاف فصل گذشته که حضور جدی‌تری در فصل نقل و انتقالات داشت، امسال بیشتر در سعی حفظ نفرات فصل گذشته و البته وارد کردن بازیکنان آکادمی به جمع تیم اصلی کرده و به همین دلیل آنها از سه بازیکن امید و جوانان در رده ملی که جمعا شش بازیکن می‌شود را در مسابقات و روی نیمکت استفاده می‌کنند.
به هرحال اینها از نکات مثبت گل‌گهر در فصل جاری بودند و البته نکته منفی این است که اگر آنها از یکی از این سه تساوی با برد از زمین خارج می‌شدند، امروز می‌توانستند در کنار پرسپولیس و فولاد در صدر جای بگیرند. اتفاقی که برای شاگردان امیر قلعه‌نویی رخ نداد تا بالانشینی آنها به هفته‌های آینده موکول شود. البته از یاد نبریم که گل‌گهر تا الان با دو حریف دشوار لیگ مسابقه خود را برگزار کرده و دیدار برابر مس نیز یک دربی بوده و نتیجه به دست‌آمده فعلا برای کادرفنی این تیم قابل قبول تلقی می‌شود. اگرچه امیر قلعه‌نویی هرگز به چیزی جز برد قانع نیست و این را می‌شود بعد از همه مساوی‌های حتی دقیقه نودی از چهره‌اش فهمید.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو