Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان اردبیل گفت:تکمیل راه آهن اردبیل نیازمند ۳هزار میلیارد تومان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، داود شایقی ظهر امروز درجمع خبرنگاران در اردبیل اظهارداشت:درحال حاضر راه آهن اردبیل 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد وتکمیل راه آهن اردبیل نیازمند 3هزار میلیارد تومان اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به اینکه اعتبارات خوبی امسال به راه آهن اردبیل اختصاص یافته است گفت:تاشهریور ماه 300 میلیارد تومان نیز به این پروژه اختصاص می یابد که امیدواریم بلاخره این پروژه به سرانجام برسد.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گفت:هزارو500پروژه نیمه تمام ودرحال اجرا دراستان اردبیل وجود دارد که تکمیل این پروژه ها اولویت اساسی است.

شایقی بیان کرد:درسال گذشته پروژه سربندومشگین که ماده 23 نداشت  مجوزش گرفته شدو137 کیلومتر از این جاده ورضی وامیرکندی هم 89 کیلومتر نیز اجرا می شود تا این جاده ها ساماندهی شود.

وی گفت:برای ساماندهی جاده های استان 750 میلیاردتومان جذب شد که این اعتبارات افزایش چشمگیری داشت.
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گفت:برای سد گیوی وامارت هم اعتبارات خوبی اختصاص یافته است واجرای این پروژه ها مبنای کار است.

پروژه راه‌آهن بویین‌زهرا به قم احیا شود1 سالگی دولت سیزدهم| احیای بزرگ‌ترین کارخانه نساجی خاورمیانه در اردبیل/ پایان انتظار 21 ساله برای افتتاح راه‌آهنآمادگی کارگران راه‌آهن آمریکا برای آغاز اعتصاب گسترده1 سالگی دولت سیزدهم| احیای 220 کارخانه راکد با «آزمایش» صادقانه دولت/ اتصال فارس به شرق کشور با راه‌آهن شیراز ـ گل گهر

شایقی بیان کرد:اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور هم اولویت اساسی است تا بااختصاص این اعتبارات این سفر پروژه های مصوب شده اجرایی  وبه سرانجام برسد.

وی بااشاره به اینکه مطالعات اشتغالزایی روستاهای بالای 40 خانوار تدوین شده ودراختیار فرمانداری ها ودستگاه های اجرایی گذاشته شده است تابراساس این مطالعات نسبت به اجرای پروژه ها اقدام کنند.

انتهای پیام/141/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه آهن اردبیل میلیارد تومان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی ضمن پیگیری اعتبارات آموزشی، رویدادها و زیرساخت‌های حوزه گردشگری استان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری، رویدادهای مهمی در حوزه گردشگری استان اردبیل برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است که در همین راستا انتظار تأمین اعتبارات و تسهیل شرایط را از سوی معاونت گردشگری داریم.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: علاوه بر رویدادهای مهمی که در حوزه گردشگری برنامه‌ریزی شده است، اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.
وی اضافه کرد: اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است و در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.
محمدی ادیب ادامه داد: همچنین امور مربوط به زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری از جمله مواردی است که نیاز داریم با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم اقدامات مهمی را در این راستا انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است