Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:09:12 GMT

واکنش مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر به بازگشت کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۳۴۳۵

واکنش مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر به بازگشت کی‌روش

به گزارش خبرنگار مهر، سهیل مهدی با اشاره به حضور کاپ قهرمانی جام جهانی در تهران گفت: این اتفاق را باید به فال نیک گرفت که باعث ایجاد ذوق و شوق بین هواداران فوتبال می‌شود. امیدوارم در مدت حضور رقابت‌های جام جهانی تماشاگران بازی‌های خوبی را تماشا کنند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد برنامه ریزی رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: پس از برگزاری مسابقات هفته پنجم، توقفی را در لیگ برتر به دلیل برنامه ریزی آقای اسکوچیچ داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی نفرات دعوت شده را نیز به صورت شفاهی دریافت کردیم و فکر می‌کنم با توجه به این شرایط بازی‌های هفته ششم را نیز برگزار کنیم و سپس اردوی تیم ملی را داشته باشیم.

مهدی درباره احتمال تغییرات در کادر فنی تیم ایران و بازگشت کارلوس کی روش، خاطرنشان کرد: برای برگزاری منظم لیگ برتر باید همه «اگرها» انجام شود. این موضوع نیز یک اگر دیگر را به ماجرا اضافه می‌کند که جزو موارد ضروری محسوب می‌شود.

وی در خصوص محل برگزاری مسابقه پرسپولیس و هوادار یادآور شد: این بازی طبق برنامه در ورزشگاه پاس قوامین انجام می‌شود. تأیید هر ورزشگاه به شورای تأمین همان استان ربط دارد. این موضوع فقط به پرسپولیس ربط ندارد.

کد خبر 5579095 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر کارلوس کی روش سهیل مهدی تیم فوتبال پرسپولیس انتخابات فدراسیون فوتبال مهدی تاج فوتبال فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کمیته ملی المپیک تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی تیم ملی فوتسال ایران محمود خسروی وفا مسابقات قهرمانی جهان کریم انصاریفرد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس

اوکراین خواستار حذف قایقرانان روسی از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش اوکراین خواستار ممنوعیت حضور قایقرانان روسیه و بلاروس در مسابقات مقدماتی المپیک 2024 پاریس شدند.

نامه مربوطه به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) و فدراسیون جهانی قایقرانی ارسال شد.

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک 2024 + عکس

پیش از این مشخص شده بود که 13 قایقران از روسیه در مسابقات مقدماتی بازی‌های المپیک 2024 شرکت خواهند کرد. مسابقات انتخابی از 8 تا 9 می در مجارستان برگزار می‌شود و 8 ورزشکار روسی وارد مسافت‌های المپیک شدند. این آخرین فرصت برای جواز حضور در المپیک پاریس است.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سهیل مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو