Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: تا روز یکشنبه هفته آینده 13 شهریور پدیده قابل‌توجهی در اغلب نقاط کشور نخواهیم داشت.

وی افزود: در سه روز آینده وزش باد شدید گاهی گرد و خاک در زابل خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از دوشنبه 14 شهریور تا اواخر هفته با نفوذ جریانات خنک شمالی، کاهش محسوس دما، وزش باد و بارش باران همراه با رعد و برق در سواحل خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود و در این مدت دریای خزر مواج خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیائیان در تشریح وضعیت بارش‌ها در سال زراعی جاری اظهار داشت: میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی (مهر 1400) تا 4 شهریور امسال 176.1 میلیمتر ثبت شد، میزان بارش پارسال در این بازه زمانی 144.7 میلیمتر بود، بنابراین بارش سال جاری 21.7 درصد بیشتر از سال گذشته است.

وی بیان کرد: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای 6 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 46 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران در چهار روز آینده صاف در برخی ساعت همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 34 درجه و 23 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی باران هواشناسی وضعیت بارش ها هوای تهران پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از امروز احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات خوزستان و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: از فردا تا روز سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری عنوان کرد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتاً فعالی استان خوزستان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۲ و کمینه دمای ۲۲.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6089931

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق