Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@05:17:25 GMT

۳ نفر از کارمندان یکی از شهرداری‌های قزوین تعلیق شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۳۵۱۷

۳ نفر از کارمندان یکی از شهرداری‌های قزوین تعلیق شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: حسب گزارش واصله از سوی بازرسی کل استان قزوین در خصوص برخی تخلفات صورت گرفته در یکی از شهرداری‌ها، پرونده قضائی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای مرکز استان تشکیل و متهمان موصوف تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند.

وی افزود: در این پرونده ۳ نفر از کارمندان این شهرداری در انجام برخی امور اداری که از وظایف ذاتی شهرداری‌ها است، اقدام به اخذ مبالغی رشوه از مراجعین نموده‌اند، که پرداخت کنندگان رشوه نیز احضار و اظهاراتشان اخذ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی در ادامه بیان داشت: این پرونده در مجموع ۶ متهم دارد که اتهامات آنها اخذ و پرداخت رشوه است و پرونده مربوطه پس از احراز اتهامات و تکمیل تحقیقات، با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری دو قزوین ارسال شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پاسان خاطرنشان کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه قرار تعلیق از کار ۳ نفر از کارمندان شهرداری مربوطه صادر و به دستگاه اجرایی مربوطه ابلاغ شد و حق حضور در محل کار را نخواهد داشت.

کد خبر 5579102

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رجبی دادستان قزوین دستگیری پرداخت رشوه هفته دولت بوشهر اربعین حسینی اربعین 1401 کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا گرگان افتتاح طرح عمرانی قزوین خراسان رضوی اردبیل گناوه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و ناشران آگهی‌های مربوطه، مشمول جرایم نقدی و حبس می‌شوند.

به گزارش ایرنا، «آرش صیادی» روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مطابق ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان، برای افرادی که بدون مجوز اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن کنند، همچنین انتشاردهندگان آگهی‌های مربوطه جرم انگاری شده است.

وی بیان‌داشت: برای فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن حبس از ۹۰ روز تا یک سال در نظر گرفته شده است.

صیادی ادامه‌داد: همچنین روزنامه‌ها، جراید و خبرگزاری‌هایی که نسبت به انتشار آگهی‌های یاد شده اقدام کنند، علاوه بر جریمه نقدی تا چهار برابر مبلغ آگهی منتشر شده، ۲ ماه از فعالیت معلق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 شمس‌‌آذر
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • شرایط صدور دستور موقت
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد