Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@09:41:50 GMT

روش جدید زورگیری از طریق ماساژ!

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۳۶۱۷

روش جدید زورگیری از طریق ماساژ!

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 مرد و یک زن ماساژور که پس از ارائه خدمات از شهروندان زورگیری می کردند ، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهارکرد:  در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر  اخاذی 2 مرد و یک زن،  پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران کلانتری ابوذر بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: چکیده اظهارات شاکی نشان از این داشت، شاکی برای دریافت خدمات ماساژ در فضای مجازی با زن و مردی  آشنا شده  است. پس از ارائه خدمات  و پرداخت هزینه خدمات ارائه شده ، متهمان با فیلمبرداری و  تهدید انتشار فیلم ، از وی اخاذی و مرد دیگری  که خود را مامور معرفی می کرده مبالغ مختلفی را اخاذی کرده است . 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه این افراد شناسایی شد  عنوان کرد: در یک عملیات پلیسی هر 3 متهم دستگیر و  در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشتند، پس از فیلمبرداری از شهروندان خود را مامور و  از شهروندان اخاذی می کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های بیشتر  از مخفیگاه متهمان یک دستگاه بیسیم و  دستبند فلزی نظامی و  یک عدد افشانه اشک آور یک عدد وتونفا نظامی کشف شد و  تاکنون  3 تن از شهروندان به کلانتری مراجعه و از متهمان  اعلام شکایت کرده اند.

سرهنگ موقوفه ای در پایان خاطر نشان کرد:  تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس کلاهبرداری اخاذی ماساژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدجواد میردوستی  گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.
میردوستی گفت: سه متهم دیگر این‌پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.
دادستان کلاله گفت:  بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا ، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.
دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.
یسنا کودک کلاله ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد .

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای