Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@06:19:24 GMT

مدیرروستا: ماجدی خواست استعفا ندهیم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۳۸۳۲

مدیرروستا: ماجدی خواست استعفا ندهیم

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال می‌گوید که سرپرست وقت فدراسیون از آن‌ها خواست که با وجود نادیده گرفته شدن نظرشان در رد صلاحیت فنی اسکوچیچ، از سمت خود استعفا نکنند.

به گزارش ایران اکونومیست، علی اصغر مدیر روستا، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در برج میلاد درباره ادامه فعالیت این کمیته اظهار کرد: من فکر می‌کنم همه چیز تغییر کرده و دیگر کمیته فنی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در واکنش به اظهارات قاسمپور که ممکن است کمیته فنی به فعالیتش ادامه دهد، گفت: من در جریان نیستم.

این عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا زمانی که هیات رئیسه با نظر آن‌ها درباره رد صلاحیت فنی اسکوچیچ مخالفت کرد، از سمتشان استعفا ندادند؟ توضیح داد: ما همان موقع قرار بود استعفا کنیم ولی به خاطر وضعیت فوتبال و تیم‌ملی که فدراسیون جو ناآرامی داشت، آقای ماجدی درخواست کرد که این کار را انجام ندهیم.

مدیر روستا درباره وظیفه مشورتی کمیته فنی فدراسیون فوتبال بیان کرد: درست است، ما وظیفه مشورتی داریم ولی هیات رئیسه باید این را در نظر بگیرد که اگر اعضای فنی در آن کمیته هستند، نظراتشان هم باید اجرا شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا اعضای کمیته فنی با آمدن تاج از سمتشان استعفا داده‌اند؟ اظهار کرد: هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده ولی فکر نمی کنم ادامه همکاری داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: علی اصغر مدیرروستا ، کمیته فنی فدراسیون فوتبال ، رونمایی از کاپ جام جهانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: علی اصغر مدیرروستا کمیته فنی فدراسیون فوتبال رونمایی از کاپ جام جهانی کمیته فنی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند. کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت این بازی که در رفسنجان برگزار می‌شود را به سیدرضا مهدوی سپرده است.

در گزارش ورزش سه آمده است:مهدوی که اصالتا کرمانی است حالا دربی استان کرمان را میان مس رفسنجان و گل گهر سیرجان سوت می‌زند که اتفاق جالبی است.

البته انتخاب مهدوی برای دربی کرمان یک سود هم برای کمیته داوران داشته است. از آنجایی که پروازها به شهر کرمان به سختی صورت می‌گیرد و معمولا در همه هفته‌ها فدراسیون فوتبال برای اعزام داوران به رفسنجان و سیرجان به مشکل می‌خورد، حالا دربی کرمان این فرصت را به خداداد افشاریان و همکارانش داده تا به‌صورت موقت دغدغه‌ای بابت اعزام داور به کرمان نداشته باشند.

قضاوت تیم داوری از استان کرمان دیگر نیازی به خرید بلیت هواپیما برای آنها ندارد و به‌نوعی صرفه‌جویی مالی نیز برای کمیته داوران و فدراسیون انجام می‌شود.

گفتنی است؛ بازی مس و گل گهر ساعت 17:45 روز چهارشنبه در ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان برگزار می‌شود.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901022

دیگر خبرها

  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟