Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:08:16 GMT

کسب ۹ مدال کشوری توسط بانوان کیک بوکسینگ ملایر

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۴۲۲۱

کسب ۹ مدال کشوری توسط بانوان کیک بوکسینگ ملایر

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشکاران دختر ملایری با کسب ۹ مدال رنگین و درخشان طلا و نقره مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان کشور خوش درخشیدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ملایر، حمیدرضا سپهری نیا افزود: مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان کشور به میزبانی استان کرمانشاه با حضور بیش از ۴۵۰ ورزشکار از سرار کشور در دو آیتم مبارزه و هنرهای فردی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دختران ملایری با حضوری قدرتمند در رده های پایه در این دوره از مسابقات به سرپرستی ابوالفضلی شرکت کردند و توانستند ۹ مدال رنگین و درخشان طلا و نقره این مسابقات را از آن خود کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: در این دوره از رقابت ها  رها مهرابی، پرنیا عبدلی، مهدیس بیات، یگانه ابوالفضلی دنیا یار محمدی و کیمیا رستمی مدال طلا، ساغر زندی هلیا یارمحمدی و باران ترک مدال نقره را کسب کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ‍ورزشکاران ملایری با اقتدار بر بام ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان ایستادند، گفت: پنج مدال درخشان طلا و برنز مسابقات قهرمانی باستانی هنرهای فردی حاصل تلاش ورزشکاران ملایری در مسابقات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان بود.

سپهری نیا خاطرنشان کرد: تیم ملایر با مربیگری و سرپرستی حسین بشیری از مربیان حاذق و کارآمد این رشته ورزشی به این مسابقات اعزام شد که با حضوری قدرتمند توانست پنج مدال درخشان طلا و برنز این مسابقات را در رشته هنرهای فردی از آن خود کند.

وی با بیان اینکه این موفقیت پس از قریب ده ها سال برای نخستین بار است که نصیب ورزش شهرستان ملایر می شود، افزود: این درخشش نتیجه یکسال برنامه ریزی و مدیریت اصولی است که از سوی هیئت مدیره جدید و متحد این شهرستان به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه نفرات برتر این مسابقات برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب و معرفی شدند، گفت: در این دوره از رقابت ها از ملایر علی بشیری مدال طلا در رشته کباده و مدال برنز در رشته میل بازی در وزن مثبت ۵۰ کیلوگرم، امیرحسین توسکی مدال طلا در رشته سنگ  در وزن مثبت ۵۰ کیلو گرم، محمدحسین حیدری مدال طلا در رشته چرخ چمنی در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم و محمد حسین احمدوند مدال طلا در رشته چرخ چمنی در وزن مثبت ۵۰ کیلوگرم بر گردان آویختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی کشوری کیک بوکسینگ استانی شهرستانها مدال طلا در رشته مسابقات قهرمانی درخشان طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات برگزار شد و تیم ملی ایران که با ۹ نماینده در این رویداد آسیایی حاضر بود در نهایت با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان داد.

در جریان این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه برای اولین بار موفق به کسب مدال طلا شد. این نخستین باری بود که در رده سنی جوانان آنهم در بخش زنان ایران صاحب مدال طلا می‌شد.

مهدی هفت‌چشمه دیگر دونده ایران نیز در ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر نشان نقره این مسابقات را به دست آورد تا دومین مدال آور تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

علی سروری در پرتاب چکش، ملیکا نوروزی در پرتاب چکش، مانا حسینی پرتاب نیزه، سجاد آقایی در ماده ۴۰۰متر، الناز موسایی در هفتگانه، محمد حسام مظفری در ماده ۸۰۰متر و ارشیا مصدقی در ماده پرش دیگر نماینده های ایران در رقابت های آسیایی امارات بودند که از رسیدن به مدال باز ماندند.

کد خبر 6090611

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران