Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که تیم ملی فوتبال ایران باید با خیالی آسوده به جام جهانی اعزام شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی آجورلو در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: مراسم خوبی بود و خدا را شکر در ایران برگزار شد. ان‌شاءالله همه کمک کنیم که تیم ملی در جام جهانی با خیالی راحت اعزام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه شرایط برای این تیم باید مهیا شود.

وی درباره اینکه تاج گفته تلاش می‌کند که استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان برگردند، عنوان کرد: ان‌شاءالله این موضوع تحقق پیدا کند.

واکنش سخنگوی فدراسیون فوتبال به بی‌نظمی در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی؛ چیز مهمی نیست!واکنش حمیسی به بی‌نظمی در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی؛ دوستان هیجان داشتند و مهم، ورود جام بود که انجام شد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال جام جهانی فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار شده است و خطیر به پایان دوران کاری خود در استقلال رسید.

امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل شد که طی آن، مهدی افضلی، فرشید هاشم سمیعی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم به پایان همکاری با علی خطیر گرفتند.

حال شنیده ها حاکی از آن است که هیئت مدیره قصد دارد بین سعید آذری و آجرلو یک نفر را به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901925

دیگر خبرها

  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟