Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم اردوی تیم ملی را به نحو احسن برگزار کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، داود پرهیزکاری در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی فوتبال، درباره انتصابش به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به سابقه بیست و چند ساله‌ای که در فدراسیون فوتبال دارم، در تمامی حوزه‌ها کار کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت رئیسه و ریاست فدراسیون اعتماد کردند و این پست را در اختیار من گذاشتند و امیدوارم بتوانم پاسخگوی اعتماد آنها باشم.

وی درباره رویکرد فدراسیون فوتبال پس از برگزاری مجمع انتخاباتی گفت: اول باید به سمت آرامش برویم. بعد اینکه بتوانیم اردوی تیم ملی را به نحو احسن برگزار کنیم. در واقع تلاش می‌کنیم هم نوجوانان و هم جوانان و به ویژه بزرگسالان را با شرایط خوبی راهی کنیم.

پرهیزکاری در پاسخ به این سوال که آیا برای تیم ملی تصمیمات جدیدی گرفته شده است یا خیر؟ عنوان کرد: برای این سوال خیلی زود است. دو روز قبل مجمع برگزار شده و تیم جدید تازه وارد شده. در واقع جلسه‌ای برگزار نشده که تصمیم گرفته شود.

وی درباره جلسه مهدی تاج با اعضای هیئت رئیسه که گفته می‌شود پیرامون کادر فنی تیم ملی بوده، گفت: خروجی از آن جلسه نداشتم که چیزی بدانم. بعد از مجمع، هیئت رئیسه یک نشست برای شناخت بیشتر برگزار کرد، ولی فکر می‌کنم زمان جلسه رسمی اعلام نشده است.

پرهیزکاری در پایان عنوان کرد که تیم ملی دو بازی دوستانه در اردوی اتریش برگزار خواهد کرد.

واکنش نبی به تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، در مراسمی به همین منظور رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد.

مهدی تاج  با بیان اینکه سهم استان کرمان بخش بسیاری از تیم‌های ملی است و امروز پنج تیم لیگ برتری دارد، گفت: چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد و در استان کرمان اولین جایی بود که بانوان به ورزشگاه آمدند.

وی افزود: فوتبال استان کرمان افتخاری برای فوتبال و فوتسال کشور است و کرمان زمینه پیشرفت در فوتبال ساحلی را هم دارد.

تاج با بیان اینکه کرمان می‌تواند یک پایه خوب برای فوتبال ایران باشد، گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان