Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:38:20 GMT

هشداردادگستری خراسان رضوی به زمین خواران

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۴۴۱۸

هشداردادگستری خراسان رضوی به زمین خواران

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد:دست‌اندازی به زمین‌های ارتفاعات جنوبی مشهد، خط قرمز دستگاه قضایی و مردم است.

غلامعلی صادقی رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حفظ حقوق بیت المال، موضوع ارتفاعات جنوب مشهد و رعایت اسناد بالادستی الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه منفعت عمومی بر هر مصلحتی برتری دارد، خاطرنشان کرد: همت مجموعه مدیریت شهری در راستای بهسازی ارتفاعات جنوب، با هدف بهره برداری عمومی و استفاده تفریحی، فرهنگی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) قابل قدردانی است.

صادقی ادامه داد: دفاع از حقوق مردم وظیفه همه سازمانها و دستگاهها است، این تکلیف بیش از همه متوجه دست اندرکاران حفظ حقوق عمومی در اراضی ملی و منابع طبیعی است.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: اقدامات خوبی برای سنددار کردن عرصه های ملی در استان صورت گرفته و برای ۹۸ درصد از زمین های ملی سند صادر شده است.

صادقی ادامه داد: فعالیت‌های مطلوبی نیز در زمینه صدور اسناد مالکیت برای زمین های کشاورزی آغاز شده است که باید با قوت و سرعت بیشتری استمرار یابد.

وی ادامه داد: مصوبات این شورا لازم الاجراست و باید با جدیت و همت جمعی اجرایی شود، هیچ کدام از حقوق مردم در هیچ زمینه‌ای نباید مورد غفلت قرار گرفته و روی زمین بماند، باید به‌ صورت همزمان به حقوق خصوصی و حقوق عمومی توجه کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رییس کل دادگستری خراسان رضوی اراضی ملی زمین خواری مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های خراسان رضوی اظهار کرد: بارش باران در حوزه بجستان، سبزوار، جغتای، خوشاب، کلات، باخرز و محور مشهد - سرخس (مزداوند) باعث لغزندگی سطح جاده‌های خراسان رضوی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی افزود: به علت وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی در محور عشق آباد_ بردسکن در حوزه استان خراسان جنوبی، تا اطلاع بعدی مسدود است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی