Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:39:17 GMT

کاروان تدارکاتی شهرستان دیر راهی کربلا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۴۴۵۸

کاروان تدارکاتی شهرستان دیر راهی کربلا شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین چاه‌بندی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه اعزام موکب بیت الزهرا (س) شهرستان دیر به کربلا اظهار داشت: در امورات فرهنگی برنامه‌هایی نظیر مهیا کردن بسته‌های فرهنگی، روایتگری عاشورا، اقامه نماز جماعت یومیه و همچنین بسته‌های فرهنگی برای کودکان پیش بینی و طراحی شده است.

وی ادامه داد: امکانات مواد غذایی در موکب بیت الزهرا (س) را مهیا کرده ایم و تعداد پنج ماشین آماده خدمت رسانی به زائران هستند و همچنین در زمینه پیش بینی و مبارزه با کرونا وسایل بهداشتی و بسته‌های درمان آماده هستند و مردم هیچ گونه نگرانی بابت وسایل درمان و بهداشت و سرمایشی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورد شد: ما جلسات مختلفی با افراد خیراندیش برگزار کرده ایم و نذورات و کمک‌های مردمی جمع آوری شده است و انشاالله ماه صفر را آغاز می‌کنیم و با توجه به شور حسینی آماده پذیرایی از مردم هستیم.

مدیر اجرایی موکب بیت الزهرا (س) شهرستان دیر واقع در کربلای معلی اظهار کرد: امروز در حال آماده شدن هستیم جهت اعزام وسایل و امکانات موکب بیت الزهرا (س) شهرستان دیر واقع در کربلای معلی که انشالله در خدمت زائرین باشیم.

عبدالکریم میرزایی افزود: این موکب با ٧٠ نفر خادم آماده پذیرایی و اسکان روزانه ١٥٠٠ نفر زائرین پیاده روی اربعین سیدالشهدا می‌باشد.

کد خبر 5579212

منبع: مهر

کلیدواژه: کربلا کربلای معلی بوشهر شهرستان دیر محرم 1401 اربعین 1401 هفته دولت بوشهر اربعین حسینی اربعین 1401 کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا گرگان قزوین افتتاح طرح عمرانی خراسان رضوی اردبیل گناوه مشهد موکب بیت الزهرا شهرستان دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد

دریافت 50 MB

به گزارش خبرنگار مهر، موکب عزاداری امام جعفر صادق (ع) با همت شهرداری بجنورد برپا شد.

کد خبر 6096165

دیگر خبرها

  • نشت آب در خیابان الزهرا شهر قوشچی از زبان شهروند خبرنگار + فیلم
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد