Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:18:24 GMT

۸ طرح شهری قرچک توسط استاندار تهران افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۴۷۸۸

۸ طرح شهری قرچک توسط استاندار تهران افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت آئین بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال‌زای موردحمایت صندوق کارآفرین امید در شهرستان پاکدشت و ۸ طرح مدیریت شهری قرچک به بهرهب رداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت ، سیدصولت مرتضوی صبح امروز در صدر هیئتی اقتصادی وارد پاکدشت شد و این برای نخستین بار است که یک مسئول کشوری در شهر فرون‌آباد حضور می‌یابد و با توجه به نبود زیرساخت‌های لازم، مباحث از سوی مسئولان شهرستانی از جمله فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر مطرح و مورد بررسی از سوی مسئولان استانی و کشوری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن منصوری در آئین بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال‌زای موردحمایت صندوق کارآفرین امید که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در شهرک صنعتی عباس‌آباد پاکدشت برگزار شد با تأکید بر مسئله پردازش به ظرفیت‌ها برای ایجاد تحول و شگرف اقتصادی گردشگری اظهار داشت: ظرفیت‌های شهرستان پاکدشت بسیار است و نیازمند حمایت بیش‌ازپیش است.

وی با اشاره به شکل گیری مجتمع گردشگری برای افزایش توان شهرستان هم در حوزه پایتخت گل و گیاه ایران و هم در حوزه گردشگری، اذعان داشت: را چند ایجاد مجتمع گردشگری گل و گیاه می‌تواند در دیده شدن دیگر ظرفیت‌های شهرستان در حوزه کشاورزی و صنایع نیز نقش مؤثری را ایفا کند.

وی تصریح کرد: پاکدشت هم به لحاظ بصری و تفریحی ظرفیت‌های بسیاری را می‌تواند برای مناطق جنوبی استان تهران شکل دهد.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به پیگیری و دیدار قریب‌الوقوع با وزیر گردشگری خاطرنشان کرد: به‌زودی گفت‌وگوی با وزیر گردشگری در این خصوص برای شکوفایی ظرفیت‌های نادیده پاکدشت انجام می‌شود

در ادامه محسن اردستانی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد پاکدشت در حوزه‌های مختلف، آن را یکی از شهرستان‌های خاص در کشور دانست و افزود: پاکدشت در حوزه‌های فرهنگی، ایثار و مقاومت، معدن، صنعت، کشاورزی، گل و گیاه و کارآفرینی جایگاه ویژه‌ دارد که باید به هر فصل به شکل تخصصی پرداخته شود.

وی افزود: با وجود جمعیت کم پاکدشت در ابتدای پیروزی انقلاب اما قریب به 450 شهید و در مسئله دفاع از حریم آل الله نیز 82 شهید تقدیم اسلام و انقلاب نمود.

فرماندار پاکدشت در ادامه با اشاره به معادن فعال در شهرستان، اذعان داشت: 57 معدن فعال استان تهران در پاکدشت در حال فعالیت است و در کنار ان نیز 1500 هکتار گلخانه برای پرورش گل‌های گلدانی و زینتی هم اکنون فعال می‌باشند.

اردستانی در ادامه به فعالیت کارآفرینان و ایجاد اشتغال‌های خرد و خانگی اشاره کرد و افزود: به همت کارآفرینان شهرستان شاهد تحولی در حوزه کارآفرینی و ایجاد اشتغال‌های خرد در سطح پاکدشت هستیم، اشتغال‌هایی که با پروبال دادن و حمایت‌های بسیار در آینده شاهد انقلاب عظیمی از اشتغال نه تنها در سطح استان تهران بلکه در کشور خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باوجود جمعیت شناور و همچنین جمعیت مهاجر اما نیرویی که جویا کار باشد نیست و کارخانه‌ها در پاکدشت به نیروی کار نیاز دارند تا بتوانند پرقدرت‌تر از گذشته به تولید خود ادامه دهند.

8 پروژه شهری قرچک با اعتبار 693 میلیارد ریال توسط استاندار تهران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک ، به مناسبت هفته گرامیداشت دولت و با حضور محسن منصوری استاندار تهران، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم در مجلس، محسن خرمی شریف شهردار، مجید قصرپناه بخشدار و دیگر مسئولین، هشت پروژه شهرداری قرچک بااعتباری بالغ‌بر 693 میلیارد ریال افتتاح شد.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هفته دولت با یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گره خورده است، شهیدانی که در راه اعتلای وطن و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از جان عزیز خود گذشتند و تمام خادمان مردم بایستی به تأسی از این شهیدان بزرگوار خدمت صادقانه را الگوی و در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر، توزیع عادلانه امکانات در مناطق کم برخوردار در اولویت قرار گرفته است، گفت: با توجه به اینکه توزیع عادلانه امکانات در تمامی محلات سطح شهر یکی از اصول دستیابی به توسعه پایدار شهری است، به تعریف پروژه‌ها و تقویت زیرساخت‌های عمرانی در محلات شهر همت گماشته‌ایم تا با خدمت رسانی مطلوب، شهروندان از سطح رفاه نسبی برخوردار شوند.

شریف به پروژه‌های شهرداری در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، فضای سبز، خدماتی و ... اشاره کرد، افزود: پردیس سینمایی در زمینی به متراژ 10 هزار مترمربع با زیربنای 1100 مترمربع با سه سالن نمایش بااعتباری بالغ‌بر 380 میلیارد ریال توسط استاندار محترم به بهره‌برداری رسید.

شهردار قرچک بیان داشت: یکی از پروژه‌های دیگر حوزه فرهنگی، نمایشگاه دائمی بود که در زمینی به متراژ 1200 هزار مترمربع با زیربنای 1200 مترمربع با 40 غرفه بااعتباری بالغ‌بر 160 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: دو پروژه حوزه فضای سبز در جهت ارتقای سرانه‌های فضای سبز، پارک پرواز به متراژ 4 هزار مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 15 میلیارد ریال در منطقه پویینک و پارک پردیسان به متراژ 4 هزار مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 12 میلیارد ریال در منطقه فردیس افتتاح شد.

شهردار قرچک تصریح کرد: پایانه اتوبوس‌رانی درون‌شهری یکی دیگر از پروژه‌های مدیریت شهری بود که در زمینی به متراژ 3 هزار مترمربع با زیربنای 150 مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 31 میلیارد ریال توس استاندار تهران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سایه سنگین افتتاح زودهنگام بیمارستان 376 تختخوابی بر سلامت ایلامی‌ها افتتاح اولین کشتی خدماتی صید و صیادی در کشور در چابهار مرکز نوآوری کشاورزی به‌زودی در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

خرمی شریف در پایان به افتتاح سه پروژه قابل‌افتتاح حوزه ورزشی و مدیریت بحران توسط استاندار تهران در جهت ارتقای سرانه‌های ورزشی همچون سوله‌های چندمنظوره مدیریت بحران پرواز، گوهردشت و فردیس اشاره کرد و گفت: سوله چندمنظوره مدیریت بحران گوهردشت در زمینی به متراژ یک هزار مترمربع با زیربنای 340 مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 15 میلیارد ریال، سوله چندمنظوره مدیریت بحران پوئینک به متراژ 450 مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد ریال و سوله چندمنظوره مدیریت بحران فردیس در زمینی به متراژ 1500 مترمربع با زیربنای 600 مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 50 میلیارد ریال در این هفته مبارک هدیه شهرداری به شهروندان عزیز قرچک بود که به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مترمربع بااعتباری بالغ هزار مترمربع با زیربنای چندمنظوره مدیریت بحران بهره برداری رسید زمینی به متراژ استاندار تهران توسط استاندار میلیارد ریال افتتاح شد پروژه ها ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود