Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید هادی انوری در خصوص برگزاری دوره‌های خط امام استانی گفت: از جمله رسالت‌های مهم مجموعه بسیج دانشجویی کادرسازی و تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی است و در این راستا مجموعه بسیج دانشجویی استان اصفهان طی سال‌های اخیر با برگزاری دوره‌های آموزشی، تشکیلاتی و تربیتی مختلف تلاش می‌کند که به این هدف جامه عمل بپوشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او یکی از دوره‌های مهم برای رسیدن به این هدف را دوره خط امام معرفی کرد و افزود: نزدیک به ۱۴ سال است که این دوره‌ها در مجموعه بسیج دانشجویی برگزار می‌شود و پس از گذشت دو سال کرونایی، امسال نیز دوره خط امام استانی به همت مجموعه بسیج دانشجویی استان طراحی شد و با شعار «حرکت فرزندان روح الله برای ساخت ایران قوی» در حال اجرا است.

انوری آشنایی دانشجویان با مبانی ناب انقلاب، فرامین امامین و مبانی فکری انقلاب را از جمله اهداف برگزاری این دوره دانست و گفت: آموزش مباحث تشکیلاتی و موضوعات مهمی مانند نقش دانشجویان در عملیاتی کردن حلقه‌های میانی، مباحث جهاد تبیین و موضوعات تخصصی دانشجویان نیز در دستور کار این دوره قرار دارد که با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از دانشجویان بسیجی استان در حال برگزاری است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان با اشاره به مشارکت مسئولان حوزه‌ها و اعضای شورا‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها در این دوره ادامه داد: شرکت‌کنندگان در کنار مسائل تخصصی آموزشی، با مسائل مختلفی که قرار است در طول سال تحصیلی در قالب آن فعالیت‌هایی انجام دهند، مانند مسائل علمی، اردو‌های راهیان پیشرفت، حرکت‌های جهادی و مأموریت‌های دیگر را آموزش خواهند دید تا برای کمک به انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف خود و رسیدن به تمدن نوین انقلاب اسلامی گام بردارند.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دوره های خط امام استانی جهادتبیین مجموعه بسیج دانشجویی خط امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی