Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، یزدان فتوحی، در جریان روایت ماجرایی واقعی برای خودش ادامه داد: قبل از یک اتفاق فکر می‌کردم طلبیدن یا نطلبیدن الکی است. می‌گفتم یک بلیت می‌گیری و می‌روی زیارت دیگر چرا بزرگش می‌کنید؟! 

وی افزود: امام حالا معتقدم طلبیدن امام رضا(ع) شوخی نیست و یک واقعیت جدی است که قبلا به آن اعتقاد نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتوحی گفت: باورتان نمی شود ۳ بار معجزه مانند به زیارت امام رضا رفتم اما درباره زیارت امام حسین هنوز این اتفاق نیفتاده است...

 روایت این ماجرا را در این ویدئو ببینید.

در همین زمینه: 

ببینید | سوالی که باعث گریه بی امان رامین راستاد شد | بذارید برم... ببینید | خاطره جالبی که رامین راستاد با اشک و خنده تعریف کرد کد خبر 702405 برچسب‌ها امام حسین عاشورا بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران ماه محرم امام رضا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: امام حسین عاشورا بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران ماه محرم امام رضا امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران درباره روند برگزاری این آوردگاه فرهنگی اظهارکرد: جشنواره امام رضا(ع) بسیار مایه خوشبختی ماست. امسال دوستان، ابتکار چله رضوی را از اول ماه شوال تا ۱۱ ذی‌القعده گذاشتند که تولد امام رضا(ع) است.

اسماعیلی ادامه داد: به دوستان پیشنهاد دادم در سفر ترکمنستان از مرو هم حضور داشته باشند. در آنجا هم خیلی ابراز علاقه کردند که‌ در این بحث بین مشهد و مرو تعاملات بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: جشنواره فیلم رضوان که اولین جشنواره فیلم‌های دینی است به برکت جشنواره امام رضا (ع) امسال برگزار می‌شود و اتفاق‌های بسیار خوب دیگر نیز می‌افتد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در گرگان یک اجتماع چند هزار نفری با هم سرود می‌خواندند.

وی افزود: جشنواره، به روستاها و عشایر رفته است. این اتفاق مبارک و مایه عزت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور به‌ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دینی خواهد بود که خود بارگاه نورانی علی ابن موسی الرضا(ع) یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های هنری کشور است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900341

دیگر خبرها

  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد