Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدون شک ضعف جواد خیابانی در مدیریت مراسم رونمایی از کاپ‌ جام‌جهانی، یکی از عوامل مهم در برهم خوردن نظم این برنامه بود. نکته جالب این جا است که فدراسیون ابتدا قرار بوده اجرا این برنامه را به مجری دیگری بدهد!

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم رونمایی از کاپ جام‌جهانی در تهران ظهر امروز _ پنج‌شنبه دهم شهریور ماه_ در حالی برگزار شد که در پایان به بی‌نظمی کشیده شد؛ تا جایی که نمایندگان فیفا جام را جمع کرده و از محل خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه که کمی با تأخیر و حوالی ساعت ۱۵ آغاز شده بود، به خوبی پیش می‌رفت اما به یک‌باره مسیر آن عوض شد.

درست در زمانی که جواد خیابانی از چهره‌های سرشناس فوتبالی حاضر در برنامه دعوت می‌کرد برای گرفتن عکس یادگاری با جام روی سن بیایند، خاطرنشان کرد، مسئولان فیفا اعلام کرده‌اند، تنها شش نفر باید روی صحنه و در کنار جام باشند. با این وجود خیابانی با ساده‌انگاری، ادامه داد "حتی اگر تا صبح طول بکشد، همه سالن عکس یادگاری خواهند گرفت".

دقیقاً با همین جملات این گزارشگر باسابقه بود که هرج و مرج در مراسم آغاز شد؛ چرا که بر خلاف تصور خیابانی و اعلام قبلی، افراد ناشناسی نیز وارد سالن همایش برج میلاد شده بودند! این اتفاق و البته چند مورد دیگر انتقادات فراوانی از نحوه اجرا، مدیریت او بر برنامه و چرایی انتخاب او برای چنین برنامه‌ای مطرح شد.

با این حال یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال اطلاعات موثقی در این خصوص در اختیار خبرنگار ایمنا قرار داده که شنیدنش خالی از لطف نیست‌. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، درباره انتخاب جواد خیابانی برای اجرا مراسم رونمایی از کاپ جام‌جهانی، اظهار کرد: میثاقی را نمی‌توانستیم بگذاریم چرا که با تاج مشکل داشت و درست نبود که همین ابتدا کار، او را بیاوریم‌. محمدرضا احمدی هم هم‌زمان با این مراسم، برنامه داشت. بنابراین به سراغ خیابانی رفتیم.

نکته جالبی که از صحبت‌های این شخص صاحب منصب در فدراسیون قابل برداشت است، این است که گزینه نخست آن‌ها محمدحسین میثاقی بوده و در واقع نتیجه انتخابات روز سه‌شنبه مجری برنامه را تغییر داده است! چرا که بعید است آن‌ها تا ۴۸ ساعت قبل مجری را انتخاب نکرده باشند.

به نظر می‌رسد اختلافات میان تاج و میثاقی که بعد از جام ملت‌های ۲۰۱۹ آغاز شده بود، ادامه دارد و حالا با بازگشت تاج به سئول، به اوج خود رسیده است. موضوعی که دست میثاقی و همکارانش در فوتبال برتر را از اخبار تیم ملی و فدراسیون کوتاه‌تر و متقابلاً، فشار رسانه‌ای روی فدراسیون را بیشتر خواهد کرد.

کد خبر 601648

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مراسم رونمایی مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی جام جهانی مهدی تاج مهدی تاج فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال جواد خیابانی محمدحسين ميثاقي بی نظمی در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مراسم رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد

از امروز ۸ اردیبهشت سیروس همتی که معلم ریاضی دبیرستان است اجرای برنامه عصرگاهی شبکه آموزش را به عهده گرفته است. 

در این برنامه که به صورت ام سی از صبح تا عصر هر ساعت یک ربع روی آنتن می‌رود از معلمان حوزه‌های مختلف دعوت شده و دغدغه‌های آنها مطرح می‌شود. 

همچنین در بخش‌هایی از این برنامه نیز فیلم‌های سینمایی ایران و جهان که مرتبط با شخصیت‌های ماندگار معلم در سینما بوده اند پخش می‌شود. 

توجه ویژه به نوجوانان و جوانان با معرفی استعدادها، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش‌های مرتبط با تغذیه دانش آموزان، مرور اتفاقات و رویداد‌های مرتبط با نوجوانان و تلاش برای پرورش قوه خلاقه آنها از جمله رویکرد‌های برنامه است. 

برنامه «مثبت آموزش» هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود