Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرماندار تکاب روز پنج شنبه در آیین افتتاح این طرح های آموزشی در روستای "آی قلعه سی" بخش مرکزی این شهرستان با اشاره به اهتمام ویژه دولت سیزدهم نسبت به تکمیل طرح های مدرسه سازی گفت: برای اتمام و تکمیل ۲۳ طرح نیمه تمام مدرسه سازی اعتبار لازم از سوی وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل حیدری آزاد با بیان اینکه تکاب در امر مدرسه سازی از بسیاری از شهرهای کشور پیشتاز است، افزود:  در دیداری که هفته های گذشته همراه با نماینده مردم منطقه در مجلس با معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور داشتیم، ضمن پیگیری مشترک و تاکید بر توجه ویژه به توسعه فضاهای آموزشی تکاب این اعتبار تصویب شد که موجب تسریع در اجرای طرح های مدرسه سازی شهرستان می شود.

وی اظهار کرد: ۷۰ درصد از هزینه احداث این مدارس از محل اعتبارات دولتی و ۳۰ درصد نیز با مشارکت خیّران مدرسه ساز تامین می شود.
فرماندار تکاب ادامه داد: مدرسه ۳ کلاسه روستای دورافتاده و سخت‌گذر "آی قلعه سی" بخش مرکزی  به همت دولت سیزدهم تکمیل و برای احداث آن ۳۸ میلیارد ریال هزینه شده است.
حیدری آزاد اضافه کرد: سازوکاری فراهم کردیم که با تاکید بر اجرای نقش و مسوولیت اجتماعی معادن، علاوه بر خیّران مدرسه ساز، معادن منطقه در احداث و تکمیل طرح های مدرسه سازی در روستاهای تکاب مشارکت کنند که بر همین اساس یک معدن سنگ، سه میلیارد ریال از هزینه احداث مدرسه روستای قره بلاغ را تامین کرد.
وی یادآور شد: با بهره برداری از ۶ واحد آموزشی با ۱۸ کلاس درس بیش از ۲۴۰ دانش آموز در ۶ روستای تکاب از فضای آموزشی مناسب بهره مند شدند.

همچنین هفت طرح برق رسانی شامل احداث و جابجایی پست هوایی، توسعه و احداث پست های فشار ضعیف هوایی، اصلاح خطوط روستایی و تامین برق اراضی کشاورزی نیز در تکاب مورد بهره برداری قرار گرفت که با ۶۸ میلیارد ریال هزینه در مناطق شهری و روستایی اجرا شده است.

یک واحد پنیرزنی با پنج میلیارد ریال هزینه از محل تسهیلات تبصره ۱۸ اشتغال زایی و تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید در جاده بیجار، سه راهی حاجی بابا راه اندازی شده و با بهره برداری از آن برای ۴ نفر بصورت مستقیم و برای ۱۰۰ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.
علاوه بر این، فاز توسعه یک واحد بوجاری گندم و حبوبات با ظرفیت ۱۵۰۰ تُن اصلاح و بسته بندی گندم به مناسبت هفته دولت باحضور فرماندار تکاب راه اندازی شد.

برای فاز توسعه این واحد بوجاری گندم ۳۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری و در زمینی به مساحت هزار و ۳۰۰ مترمربع در جاده بیجار احداث شده است.

تکاب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

برچسب‌ها مدارس تکاب مناطق محروم آذربایجان غربی وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس تکاب مناطق محروم مدارس تکاب مناطق محروم آذربایجان غربی وزارت آموزش و پرورش میلیارد ریال بهره برداری مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدای شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رزاق محمدی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان تکاب اظهار کرد: سال گذشته طرح ساماندهی و مناسب‌سازی گلزار مطهر شهدا تکاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

وی افزود: ادامه طرح توسعه و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی گلزار شهدا در سال‌جاری انجام می‌شود.

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدا شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: برای نصب تصاویر و تمثال مبارک شهدای تکاب در میادین و بلوارها از جمله بلوار شهید نسرین‌پور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته طرح نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تکاب اجرا شد و معابر شهر تکاب به نام شهدای والامقام مزین شدند.

کد خبر 748776

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی