Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@12:33:50 GMT

اسرائیل با آتش بازی می کند/ سوریه ساکت نخواهد ماند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۵۵۲۵

اسرائیل با آتش بازی می کند/ سوریه ساکت نخواهد ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه اعلام کرد: اسرائیل با آتش بازی می کند و اوضاع امنیتی و نظامی منطقه را به مرز انفجار می رساند و تاوان خواهد پرداخت.

وی در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاههای دمشق و حلب اعلام کرد: سوریه در برابر حملات اسرائیل ساکت نخواهد ماند و اسرائیلی ها دیر یا زود تاوان خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیصل المقداد تاکید کرد: سوریه ایستادگی کرده و خواهد کرد و از مواضعش عقب نخواهند نشست و دشمن اسرائیلی دلخوش نباشد و در محاسبات خود اشتباه نکند و به این توهم بیفتد که موضع سوریه تغییر خواهد کرد.

وزیر خارجه سوریه اعلام کرد: امریکا و کشورهای غربی در برابر تشویق اسرائیل به ادامه اقدامات خصمانه و تهدید امنیت و صلح در منطقه مسئول‌ هستند.

شب گذشته، خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد بود: دشمن صهیونیستی فرودگاه بین المللی حلب را هدف حمله موشکی قرار داد و این حمله منجر به خسارت مادی در فرودگاه شد.

کد خبر 5579292

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه فیصل المقداد رژیم صهیونیستی عراق روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا جنگ اوکراین تایوان فلسطین افغانستان اتحادیه اروپا مقتدی صدر بغداد سوریه نیروگاه هسته ای زاپروژیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • حزب‌الله: دیوانگی اسرائیل ما را نمی‌ترساند
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است