Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نبض فناوری، طبق گزارش‌ها، واتس آپ در حال عرضه نسخه بتا اندروید است که پشتیبانی از تماس صوتی را به ساعت‌های هوشمند Wear OS ۳ اضافه می‌کند. با آخرین به‌روزرسانی، کاربران Samsung Galaxy Watch ۴ و Galaxy Watch ۵ که اخیراً راه اندازی شده می‌توانند تماس‌های صوتی واتس‌آپ را از طریق ساعت خود دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً این ویژگی به طور پیش فرض در واتس آپ برای نسخه های بتای اندروید ۲.۲۲.۱۹.۱۱ و ۲.۲۲.۱۹.۱۲ فعال است. لوگوی واتس‌آپ می‌توانست روی تماس‌ها نمایش داده شود تا آنها را از تماس‌های تلفنی معمولی متمایز کند. کاربرانی که واتس‌آپ نسخه بتای آندروید ۲.۲۲.۱۹.۱۱ یا جدیدتر دارند، اعلان‌های تماس ورودی را از این برنامه در Galaxy Watch سازگار با Wear OS ۳ دریافت خواهند کرد.

طبق گزارش کاربران در Reddit، واتس‌آپ با آخرین نسخه آزمایشی خود اکنون توانایی دریافت تماس های صوتی واتس‌آپ را در ساعت های هوشمند Wear OS ۳ به ارمغان می آورد. سامسونگ گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۵ که بر روی سیستم عامل Wear OS ۳ اجرا می شوند، این ویژگی را دریافت می کنند.

طبق گزارش ۹to۵Google، واتس‌آپ برای اندروید نسخه بتای نسخه ۲.۲۲.۱۹.۱۲ قابلیت دریافت تماس های صوتی واتس‌آپ را در ساعت متصل سامسونگ گلکسی واچ ۵ به ارمغان می آورد.

Samsung Galaxy Watch ۴ و Galaxy Watch ۵ رابط کاربری متفاوتی را برای تماس‌های صوتی واتس‌آپ نشان می‌دهند. طبق اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده در Reddit، لوگوی واتس‌آپ در زیر جزئیات تماس در تماس هایی که از پلتفرم پیام رسانی فوری سرچشمه می گیرند، نمایش داده می شود تا آن را از تماس های معمولی متمایز کند. گلکسی واچ ۵ جفت شده با گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۶ ظاهراً نشان واتس‌آپ را نشان نمی دهد، به این معنی که رابط کاربری مشابه تماس های معمولی است.

عملکرد جدید در حال حاضر منحصر به کاربران واتس‌آپ بتا است و طبق گزارش ممکن است در روزهای آینده شاهد عرضه عمومی آن باشیم. انتظار می رود این ویژگی قبل از انتشار نهایی دستخوش تغییراتی شود.

منبع: نبض فناوری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واتس اپ اخبار فناوری تماس های صوتی واتس آپ واتس آپ گلکسی واچ طبق گزارش ۲ ۲۲ ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد

سامسونگ در جهت سازگاری بیشتر گلکسی A35 با شبکه‌ی 4G، به‌روزرسانی غیرمنتظره‌ای برای این گوشی منتشر کرد.

به‌گزارش سم‌موبایل، جدیدترین به‌روزرسانی گوشی سامسونگ مدل گلکسی A35 دارای فرم‌ور A356BXXU1AXBB است و پشتیبانی از شبکه‌ی 4G TDD را گسترش می‌دهد. به‌روزرسانی مورد بحث در انحصار کاربران اروپایی است.

سامسونگ می‌گوید کسانی که در آلمان اقدام به خرید گوشی کرده باشند، نمی‌توانند از شبکه‌ی 4G TDD در کشور‌های بلژیک، دانمارک، فرانسه، لوکزامبورگ، هلند، اتریش، لهستان، سوئیس و جمهوری چک استفاده کنند. شبکه‌ی اینترنت اکثر کشور‌های نام‌برده از نوع 4G FDD است و احتمالاً کاربران با مشکل خاصی مواجه نخواهند شد.

علاوه‌بر گلکسی A35، خانواده‌ی گلکسی S24، خانواده‌ی گلکسی S23، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی A54 نیز این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد