Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مرگ "راویل ماگانف" جدیدترین سری از مرگ‌های غیرقابل توضیح و ناگهانی تجار روس به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، منابع مطلع گزارش‌های رسانه‌های روسی را تایید کردند که این مرد ۶۷ ساله از ارتفاع بلند سقوط کرده و مُرده اما شواهد مربوط به سقوط وی مشخص نیست.

رسانه خبری دولتی تاس گزارش کرد که این مرگ، یک خودکشی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از قول یک منبع گزارش شد که ماگانف پس از یک حمله قلبی به بیمارستان منتقل شده بود و قرص‌های ضد افسردگی مصرف می‌کرد.

یک منبع دیگر نیز گزارش کرد که یک عقیده و باور در داخل مدیریت کمپانی نفتی "لوک‌اویل" وجود دارد مبنی بر اینکه این مرد خودکشی کرده اما شواهد یا اسنادی در این مورد وجود ندارد.

پلیس مسکو پرسش‌های خبرگزاری رویترز را درباره مرگ این مدیر به کمیته تحقیقات دولتی ارجاع داد.

لوک‌اویل یک کمپانی خصوصی است که با "روس‌نفت" روسیه رقابت می‌کند و در بیانیه‌ای اعلام کرد که ماگانف در پی بیماری جدی درگذشته است.

ماگانف در میان دستکم شش تاجر روسی دیگر است که بیشترشان در بخش انرژی روسیه هستند و در ماه‌های گذشته تحت شرایطی نامتعارف و نامشخص به طور ناگهانی درگذشته‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روسیه لوک اویل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید طی سال گذشته در این استان خبر داد و گفت: این میزان مصرف نسبت به سال گذشته با کاهش ۲۹ درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی اظهار کرد: سال گذشته ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید در استان مصرف شده که از این میزان ۲۰ میلیون لیتر آن در روستاهای استان توزیع و مصرف شده است.

وی با اشاره به زحمات و تلاش رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فراورده‌های نفتی منطقه که با توجه به شرایط کوهستانی و صعب‌العبور بودن راه‌های روستایی استان نسبت به تأمین سوخت مورد نیاز روستاییان اقدام می‌کنند، افزود: راستی‌آزمایی خانوارهای نفت سفیدسوز توسط همکاران این شرکت، توزیع الکترونیک نفت سفید و توسعه شبکه گازرسانی از دلایل کاهش نفت سفید در استان کردستان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به توزیع الکترونیکی نفت سفید در سطح روستاهای استان و شارژ سهمیه سالیانه شش هزار خانوار نفت سفیدسوز در کارت بانکی آن‌ها، خاطرنشان کرد: ۲۷۹ باب فروشندگی نفت سفید روستایی در سطح استان فعالیت می‌کند.

کد خبر 748654

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت