Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@14:17:12 GMT

مبلغ وام های جدید دانشجویی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۱۲۹۶۴

مبلغ وام های جدید دانشجویی اعلام شد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: وام های تحصیلی دانشجویی افزایش یافته اند و برای کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: میزان دریافت وام کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۳ میلیون تومان افزایش یافته است و دکتری تخصصی پیوسته و ناپیوسته از ۶ میلیون تومان به ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گنجی بیان کرد: مبلغ وام های جدید اعلام شده به دو برابر به دانشجویان متاهل پرداخت خواهد شد.

او با بیان اینکه ودیعه مسکن در تهران ۳۵ میلیون تومان در کلانشهر ۳۰ میلیون تومان و در سایر شهرها به ۲۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

گنجی تاکید کرد: همزمان با سال تحصیلی جدید و دریافت سامانه جدید تقاضای وام های دانشجویی را ثبت می کنیم تا در اسرع وقت با توجه به تامین بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه با توجه به تاریخ های اعلام شده به هر دانشجو پرداخت شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وام دانشجویی مهمترین اخبار امروز اخبار عمومی تومان افزایش یافته میلیون تومان هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد. نکته قابل توجه درباره این حکم اینکه مبلغ جریمه نقدی تعیین شده باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود و ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یافت
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • افزایش آمار بازداشت معترضان به ۲هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم