Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:48:02 GMT

ضرورت تخصیص اعتبار ویژه برای توسعه همه‌جانبه اهر و هریس

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۲۳۹۷۹

ضرورت تخصیص اعتبار ویژه برای توسعه همه‌جانبه اهر و هریس

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محرم زاده شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از بهورزان مدافع سلامت شهرستان هریس که به‌مناسبت روز بهورز برگزار شد، از تأمین اعتبار ۲۰ درصدی هزینه دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان هریس که نزدیک ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سهم شهرستان بود خبر داد و گفت: به زودی شاهد نصب و راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان امام حسین (ع) هریس برای رفاه بیماران منطقه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در راستای تأمین احتیاجات بیمارستان از جمله دستگاه امحا زباله بیمارستانی، فیبرنوری، دیگ بخار، بازسازی تصفیه خانه بیمارستان و بهسازی محوطه بیمارستان، لوازم آزمایشگاهی و رادیولوژی، دستگاه تصفیه آب در بخش دیالیز و بهسازی محوطه مرکز جامع سلامت کلوانق، زرنق، خواجه و حصارکشی مرکز جامع سلامت روستاهای بیلوردی، خرمالو، گیلدیر، اندیس، تازه‌کند و افشرد و زیباسازی محوطه بیمارستان امام حسین (ع) هریس که نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان هزینه لازم است که مکاتباتی با وزارت مربوطه انجام و دستورات گرفته شده و عملیاتی خواهد شد، که به‌زودی شاهد افزایش ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این منطقه خواهیم بود که مهم‌ترین آن تحویل دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان هریس در روزهای آتی می‌باشد.

محرم‌زاده گفت: برای ایجاد پایگاه اورژانس در شهر زرنق و تخصیص آمبولانس به درمانگاه شبانه‌روزی بخشایش و شبانه‌روزی شدن درمانگاه کلوانق دستوراتی را از وزارت بهداشت و درمان گرفته‌ایم و به‌زودی شاهد احداث پایگاه اورژانس در شهر زرنق خواهیم بود.

وی بابیان اینکه در بحث بهداشت و درمان هر چقدر هزینه کنیم، هزینه نیست سرمایه‌گذاری است گفت: مسئولان باید به این مهم توجه داشته باشند، عقل سالم در بدن سالم است و متولیان امر بایستی نسبت به رونق ورزش‌های همگانی در تمام شهرها و روستاها اهتمام داشته باشند.

در پایان مراسم از بهورزان نمونه شهرستان هریس تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5581055

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اهر هریس اربعین حسینی بوشهر هفته دولت اربعین 1401 کرمانشاه ویروس کرونا زیرساخت های مرزی اربعین گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه آمار کرونا مرز مهران عکس استانها خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، کمال کریمی در بازدید از بند خاکی ابراهیم آباد گفت: با توجه به حجم ورودی آب و سیلاب به این بندخاکی از سیلاب دهانه فخرآباد، این بند خسارت‌هایی داشته که نیاز به ساماندهی دارد.

وی افزود: در این مجموعه یک بند خاکی اصلی و ۱۴ بند خاکی دیگر به عنوان پخش سیلات قرار دارد. پیگیری لازم برای تخصیص اعتبار از استان و سطح ملی خواهیم کرد تا این مجموعه به سروسامان برسد و از آب سیلاب این منطقه بهره برداری لازم انجام شود.

سرپرست فرمانداری مهریز ادامه داد: در ۳۰ سال گذشته اقدام اساسی و مناسبی برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد صورت نگرفته است و به زودی با مطالعه توسط منابع طبیعی و با تخصیص اعتبار این بند مرمت می‌شود.

احمد آخوندی تصریح کرد: برای ذخیره آب بیشتر در این بند‌ها برنامه ریزی و به زودی اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد