Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:11:41 GMT

اتوبوس حامل نوشابه‌های انرژی زای قاچاق توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۲۵۵۴۷

اتوبوس حامل نوشابه‌های انرژی زای قاچاق توقیف شد

سرهنگ مهدی افشاری در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس هنگام گشت زنی در آزادراه کرج-قزوین به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند.

وی اظهار داشت: مأموران پس از متوقف کردن اتوبوس، در بازرسی از آن تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ بطری نوشابه انرژی زای قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ افشاری با اشاره به توقیف خودرو خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 5581227

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی قاچاق مهدی افشاری اربعین حسینی بوشهر هفته دولت اربعین 1401 کرمانشاه ویروس کرونا زیرساخت های مرزی اربعین اردبیل گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا مرز مهران عکس استانها خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرهنگ داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه اعلام کردندبا همکاری وتعامل فی مابین عوامل کلانتری ۱۱ الوان و نیروی مقاومت بسیج شهرستان کرخه در پی انجام امور اطلاعاتی و عملیاتی و کسب خبر از تردد یک دستگاه خودرو تریلر حامل سوخت قاچاق در جاده طریق الحسین بلافاصله طرح مهار و ایست بازرسی در محل پل الوان به خسرج مورد اجرا و یکدستگاه تریلر حامل ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل توقیف گردید.

در این راستا دو نفر متهم دستگیر، پرونده قضایی تشکیل و تحویل مقامات قضایی گردید .

در پایان سرهنگ داراب نیا از عوامل انتظامی کلانتری ۱۱ الوان و نیروهای مقاومت بسیج تقدیر و تشکر کردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899265

دیگر خبرها

  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان