Web Analytics Made Easy - Statcounter

​عاملین به شهادت رساندن دو نفر از پرسنل انتظامی پلیس راه زاهدان –خاش صبح امروز به مجازات رسیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، در پی تیراندازی اشرار مسلح به سمت مأموران گشت پلیس راه در محور زاهدان ـ خاش در حین انجام وظیفه در اردیبهشت ماه سال ١٣٩٢، متأسفانه دو نفر از کارکنان گشت پلیس راه به هویت‌های ستوان یکم محمد حسین دانشمندی و گروهبان یکم احمد بالش آبادی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از ارتکاب این جنایت توسط اشرار مسلح، شناسایی و دستگیری متهمان توسط مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته بود که سرانجام قاتلان به هویت های عین الله قنبرزهی گرگیج و نصرالله قنبرزهی گرگیج در خرداد ماه سال ١٣٩٢ در طی یک عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرانجام دو عامل این جنایت پس از تأیید حکم محکومیت به قصاص نفس در دیوان عالی کشور، سحرگاه دوازدهم شهریور ماه به سزای عمل خود رسیده و به دار مجازات آویخته شدند.

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعدام خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند