Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به گزارش حراست فدراسیون مبنی بر ترانسفر بازیکن به آکادمی فوتبال بارسلونا و پاری سن ژرمن توسط مظاهر زورمند و از طرفی استعلام فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از فدراسیون فوتبال اسپانیا و پاسخ واصله از آن مرجع و فقدان هرگونه مجوز مظاهر زورمند و نظر به لزوم جلوگیری از فعالیت نامبرده جهت عدم دریافت هرگونه وجه از علاقه مندان به فوتبال یا اقدام غیرقانونی و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی، لذا مستند به ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و ماده ۶۵ آیین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال پیشنهاد صدور دستور موقت از انجام هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی مظاهر زورمند اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در خصوص رای قطعی رضا احمدی با توجه به پرداخت جریمه نقدی، فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب کمیته اخلاق بلامانع است.

کد خبر 703115

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: با وجود اینکه زمان محدودی در فدراسیون هستم، اما باید از هر ثانیه این فرصت برای کمک بهینه به ورزشکاران استفاده کنم. - اخبار ورزشی -

پژمان معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: برای مشخص شدن زمان مجمع، باید قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنم انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد. تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

وی درباره جلسه با ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، گفت: جلساتی را با تفتیان، صابری، پیرجهان و رسولی داشتم و با توجه به عدم حضور فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل‌نژاد، قرار است با آنها از طریق فضای مجازی تماس بگیرم و صحبت کنم. ملی‌پوشانی که شانس کسب سهمیه دارند، پیشنهادات خود را ارائه کردند و برنامه مسابقاتی که می‌توان برای حضور در آنها اقدام کرد، ارائه شد.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: چند مشکل داریم؛ یکی از این مشکلات موضوع دریافت ویزای شینگن است که سخت شده است. زمان و مکان مسابقات و اردوها را دریافت و برنامه‌ها را تا 10 تیر ماه مصوب کردیم.

معتمدی تصریح کرد: با وجود اینکه زمان محدودی در فدراسیون هستم، اما باید از هر ثانیه این فرصت برای کمک بهینه به ورزشکاران استفاده کنم. قرار است در قالب یک کارگروه تخصصی با ورزشکاران قرارداد ببندیم و کارها را هرچه زودتر انجام دهیم.

وی درباره انتقاداتی که هر از چند گاهی از سوی حسین رسولی مطرح می‌شود و در پاسخ به این سؤال که آیا حقوق و پول این ورزشکار پرداخت شده است یا نه؟ گفت: تا جایی که اطلاع دارم، پول مصوب ماهیانه این ورزشکار پرداخت شده است. کمیته ملی المپیک هم حمایت‌های خوبی داشته، ولی ما بدون این حمایت‌ها نیز باید کارمان را انجام دهیم. درخصوص رسولی نیز معتقدم که مدل انتقادش مورد پسند نیست. ورزشکاران باید ابتدا مسائل و مشکلات را به فدراسیون منتقل کنند و اگر به نتیجه نرسیدند، مصاحبه انجام دهند. ورزشکارانی مثل رسولی الگوی نفرات جوان و نوجوان و حتی مدال‌آوران هستند و انتظار می‌رود که بزرگی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد