Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@23:45:41 GMT

کی‌ روش به تیم ملی بر می گردد؟

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۳۰۳۹۹

کی‌ روش به تیم ملی بر می گردد؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مهدی محمدنبی پیش از نشست امروز رییس فدراسیون فوتبال و مدیران سازمان لیگ با مسئولان باشگاه‌ها و هیأت‌های استانی حضور یافت.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه صحبت هایی مبنی بر بازگشت کارلوس کی روش بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح می شود با گفتن «نه» وارد جلسه شد تا به نوعی این موضوع را رد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هم نبی در مراسم رونمایی از جام جهانی بازگشت کارلوس کی روش را رد کرده بود.

منبع: فارس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کارلوس کی روش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم ملی والیبال با حضور لژیونرها پیش از اعزام به لیگ ملت‌های والیبال برگزار شد.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور که امروز مهمان تمرین ملی پوشان والیبال بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیقی بود که بتوانم در آخرین تمرین تیم ملی والیبال حضور پیدا کنم و یک خدا قوت به ملی پوشان بگویم. تیم ملی ایران باید در یک نبرد دشوار شرکت کند تا بتواند سهمیه المپیک پاریس را به دست بیاورد. این ملی پوشان قطعا در کنار تمرینات شان به روحیه هم نیاز دارند که امیدوارم این اتفاق هم با تشویق و دعای خیر مردم رخ بدهد تا شاهد سربلندی تیم ملی در رقابت های پیش رو باشیم.

وی افزود: هفته های آینده روزهای سختی برای والیبال ایران خواهد بود ولی امیدواریم این تیم مانند گذشته سربلند باشد. والیبال ایران در چه در سطح اسیا و چه در سطح جهانی جایگاه خوبی دارد و باید کمک کنیم تا این شرایط را حفظ کنیم. ظاهرا از ۱۲ بازی که تیم قرار است انجام دهد باید ۹ بازی را برنده شویم تا بتوانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم. برای تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با دست پر از این رویداد برگردند.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه در واکنش به بودجه کم فدراسیون والیبال در مقایسه با برخی رشته‌های المپیکی توضیح داد: یکی از اولویت‌های دولت توجه به ورزش است. نمایندگان مجلس هم به این عرصه نگاه مثبتی و حمایتگری دارند. در تلاش هستیم تا بتوانیم قدم خوبی برای تقویت ورزش و امکانات ورزشی برداریم. در سال جاری هم بودجه خوبی برای ورزش و به ویژه‌ رشته‌های تیمی مانند والیبال در نظر گرفتیم. البته این انتظار وجود دارد در کنار دولت سایر دستگاه‌ها نیز کمک کنند تا بتوانیم شاهد درخشش دائمی ورزش در عرصه های بین المللی باشیم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که چرا به فدراسیون کشتی ۲۴۰ میلیارد، هندبال ۷۰ میلیارد و به والیبال ۲۰ میلیارد بودجه اختصاص داده شده است؛ گفت: در رابطه با بودجه اختصاص داده شده به فدراسیونها تاکید ما این است که نگاه عادلانه باشد مخصوصا در رشته‌های تیمی این مورد باید بیشتر مورد تاکید قرار بگیرد. در این باره حتما با مسوولان صحبت خواهم کرد.

وی در پایان در مورد گلایه میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال نسبت به پروازهای در نظر گرفته شده برای ملی پوشان جهت اعزام به رقابت های لیگ ملت ها عنوان کرد: دلیل اینکه امروز در جمع ملی پوشان حاضر شدم همین موارد بود تا بتوانم از نزدیک صحبت آنها، گلایه و مطالباتشان را بشنوم. یکی از صحبت هایی که امروز در این دیدار مطرح شد همین بحث پرواز تیم به مسابقات بود که گلایه درستی هم بود چون پرواز طولانی است و باعث خستگی ملی پوشان می شود. خوشبختانه رییس فدراسیون حمایت می کند و دولت هم در کنار تیم ملی است.

کد خبر 6099322

دیگر خبرها

  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر