Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@22:44:03 GMT

دادستان‌ها در بین مردم حضور داشته باشند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۳۰۶۵۲

دادستان‌ها در بین مردم حضور داشته باشند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اصفهان با تأکید بر حضور مستمر دادستان در بین مردم و حوزه استحفاظی و رسیدگی به مسائل و مشکلات گفت: دادستان‌ها بیشتر از حضور در محل کار باید وقت خود را به جامعه اختصاص دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛  سیدمحمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز اصفهان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان ضمن تسلیت ایام ماه صفر و رحلت آیت‌الله ناصری اظهار کرد: دادستان‌ها علاوه بر این‌که قاضی هستند، باید مدیر خوبی هم باشند و با تمامی دستگاه‌های حاکمیتی در شهرستان تعامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر حضور مستمر دادستان در بین مردم و حوزه استحفاظی و رسیدگی به مسائل و مشکلات گفت: دادستان‌ها بیشتر از حضور در محل کار باید وقت خود را به جامعه اختصاص دهند.

موسویان با بیان این‌که اقدامات به موقع دادستان می‌تواند موجب پیشگیری از وقوع جرم شود گفت: مواردی وجود دارد که دادستان باید قبل از شکواییه به آن ورود کند و مسأله را حل کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اصفهان تصریح کرد: مطالبه‌گری جدی باید در راستای حقوق عامه در دستور کار دادستان قرار گیرد و همچنین در این راستا باید از ظرفیت‌های موجود مردمی بهره‌گیری شود.

وی با تأکید بر برخورد قاطعانه با جرائم خشن گفت: در شهرستان دهاقان جرائم خشن اتفاق نیفتاده است و باید همه تلاش کنند که این رویه در آینده نیز استمرار داشته باشد و آرامش در شهرستان حاکم باشد.

موسویان با بیان این‌که اقدامات پیش‌گیرانه دادستان باید سبب کم شدن ورودی پرونده‌ها به دادسرا شود گفت: دستگاه‌های مربوطه، دادستان را در راستای پیشگیری از وقوع جرم یاری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اصفهان همچنین خطاب به دادستان گفت: حمایت‌ از واحدهای تولیدی شهرستان را در دستور کار قرار دهید و در حل مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان نهایت تلاش خود داشته باشند.

در این آیین از زحمات مرتضی رعیتی دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان تجلیل و طی حکمی از سوی رئیس قوه‌قضاییه جواد مصلحی به سمت دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان منصوب شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب مرکز اصفهان شهرستان دهاقان دادستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۳۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر کل آموزش و پرورش استان در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با بازنشستگان و برگزاری مراسم سپاس معلم از دیگر برنامه های روز معلم در استان است.

موسوی نژاد با اشاره به کمبود فضای آموزشی و معلم در استان افزود: سال گذشته خیران مدرسه ساز سال گذشته ۳۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس‌های درس تعهد کردند که ۶ درصد وصول و برای ساخت کلاس درس هزینه شد و پیش بینی می‌شود با همکاری خیران ۱۰۰ کلاس درس دیگر به فضای آموزشی شهرستان بیرجند اضافه شود.

موسوی نژاد گفت: در سال تحصیلی جدید، هزار و ۴۸۰ معلم جدید برای جبران بخشی از کمبود معلم جذب آموزش و پرروش می‌شوند.

به گفته وی امروز برنامه سپاس معلم در تمام شهرستان‌های استان در مدارس محوری و با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان و برخی از اولیای آنها برگزار می‌شود و ۱۶ اردیبهشت نیز برنامه محوری با حضور مقامات عالی دولت در استان برگزار و از ۱۱۳ معلم نمونه استانی تقدیر و تشکر می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد